Prvom epizodom serijala „Sve što beba treba“ s dr. sc. Milivojem Jovančevićem, predstavljena je kampanja Lidlova brenda Lupilu u kojoj će se obrađivati teme relevantne za majčinstvo od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu.
Tako je Lidlova robna marka Lupilu, koja nudi bogat i kvalitetan asortiman za mlade obitelji, dobila svoje novo zaštitno lice u ovom renomiranom stručnjaku.
Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Uz navedeno, na portalu se mogu pronaći i informacije o najnovijim ponudama Lupilu asortimana iz prehrambene i neprehrambene kategorije: prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i ostali razni tekstilni materijali, igračke…
U prijevodu – svi proizvodi za djecu koji se u Lidlovim trgovinama mogu kupiti po izuzetno povoljnim cijenama.
Tekst: Promo
Foto: Promo
6 fraza koje roditelji ne bi smjeli govoriti djeci
3 provjerena načina za sprječavanje tantruma kod djece
7 načina kako bebi pomoći kod zatvora: Ako je stolica jako tvrda, u malim kuglicama, evo što trebate činiti
10 životnih lekcija koje možete dobiti od svoga dvogodišnjaka
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem