Uskoro ljepša svakodnevica u Dječjim domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku

Humanitarnom kampanjom Reci DA! za renovaciju dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku prikupljeno je 118.328 kuna. Kampanja je trajala od 1. do 31. svibnja, a kupci su je mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska.

Dječje domove u Lovranu, Dubrovniku i Sisku uskoro očekuje početak radova koji će značiti uljepšavanje dječje svakodnevice. Humanitarnom kampanjom Reci DA! za tri preostala dječja doma prikupljena je donacija u iznosu od 118.328 kuna, a iznos će biti raspodijeljen prema potrebama pojedinih domova. Posljednji val humanitarne kampanje Reci DA!, koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska trajao je od 1. do 31. svibnja, a kupci su kampanju Reci DA! mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G.

Donacija za dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku dio je dvogodišnje humanitarne kampanje Reci DA! kojom će ukupno biti obnovljeno svih 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.

"Humanitarna kampanja Reci DA! bliži se kraju i zacrtanom cilju, a to je obnova svih 13 dječjih domova u kojima su smještena djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Neizmjerno smo ponosni što smo na ovaj način pomogli uljepšati njihovu svakodnevicu, te što im pomažemo da ljepše i ugodnije odrastaju. Donacijom će se domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućiti da urede dječje sobe, dnevne boravke ili prostore za učenje i igru. Zahvaljujemo svima koji drugu godinu za redom prepoznaju poruke i plemenitost humanitarne kampanje Reci DA!", izjavio je Srđan Lisac, član Uprave tvrtke P&G za Hrvatsku.

Uz Procter&Gamble, partner kampanje Reci DA! je tvrtka Lidl Hrvatska koja svoje društveno odgovorno poslovanje temelji na brojnim humanitarnim kampanjama u lokalnim sredinama u kojima je prisutna.

"Humanitarna kampanja Reci DA! uspjela je u dvije godine trajanja pokrenuti cijelu Hrvatsku. Obnovom tri preostala dječja doma u Lovranu, Sisku i Dubrovniku uspjeli smo ispuniti obećanje koje smo zajednički postavili na početku, a to je obnova svih 13 dječjih domova u Hrvatskoj. Hvala svima koji su omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i koji su time postali dio naše velike obitelji", izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija u Lidlu Hrvatska, Marina Dijaković.

"Velika obitelj" je i naziv kratke priče koju je spisateljica za djecu Sanja Pilić posvetila djeci u dječjim domovima. Tijekom posjete domu u Lovranu Sanja Pilić je djeci darivala svoje knjige uz posebnu posvetu za svako dijete.

U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

Tekst i foto: promo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Milijun kuna hrvatskim bolnicama za borbu protiv koronavirusa

Trgovački lanci Lidl i Kaufland zajednički donirali ukupno…

Veliki uspjeh humanitarne akcije Uz nas niste sami: Za osmijeh u srcu

S posljednjim danom siječnja završila je humanitarna akcija…

Pokažite im da nisu sami! Darujte im osmijeh na srcu!

U nedjelju će se na HTV1 održati završna…

Božić u ŠPUD-u: podržimo mlade kreativce na najjače!

Ovu subotu, 14. prosinca 2019. od 11 do…

Pročitajte i:

dijete s maskom na licu zbog koronavirusa i bolesti covid-19

Zna se broj zaraženih koronavirusom u Hrvatskoj mlađih od 20 godina

Zašto je važno poslušati (i čuti!) najnoviju poruku prof. dr. sc. Alemke Markotić?

Harry and Meghan Markle

Na meti kritika zbog koronavirusa

Princ Harry, čiji je otac zaražen koronavirusom, i Meghan Markle iz Kanade u otišli u…

Story uz svoje čitatelje! Evo koje sve inspirativne priče donosimo ovaj tjedan!

Novi broj lifestyle tjednika Storyja od srijede je na kioscima i donosi pregršt aktualnih tema…

covid-19

Ministar zadovoljan situacijom oko koronavirusa, no zabrinjava jedna činjenica

Nema eksponencijalnog rasta oboljelih, no zabrinjava činjenica da su se pojavili slučajevi za koje ne…