Iako je ”Lego Batman film” posvećen najmračnijem superheroju, uspio je biti zabavni Kids friendly film koji propagira obiteljske vrijednosti. Priča prati Batmana koji se uz borbu s kriminalcima mora baviti i slučajno usvojenim djetetom. Prepun je neprekidnog humora i fizičkih gegova, te je vrlo dinamičan i tempom prije podsjeća na filmsku najavu nego na film. Djeci starijoj od 6 godina izloženoj video igrama i TV crtićima to ne bi trebalo stvarati veće probleme u praćenju. Iako je kompjuterski kreiran, podsjeća na tradicionalnu stop animaciju kojom obožavatelji snimaju vlastite Lego filmiće, pa i vaše dijete to možda potakne na sličan poduhvat. Igra u nizu formata, uključujući 4DX i IMAX, te u titlovanoj i sinkroniziranoj verziji. Iako ne djeluje kao reklama poput prijašnjeg ”Lego filma”, očekujte obnovljen interes djece za kockicama.
recenzija-animirane-akcijske-komedija-lego-batman-film
Za djecu: 6+.Za roditelje: Svakako. Za tate pogotovo! Neke štoseve pohvatat će samo okorijeli obožavatelji Batmana i DC Comicsa.Nasilje: Nasilje i razaranje je prisutno cijelo vrijeme, ali kako se radi o Lego kockicama sve djeluje bezazleno. Primjerice, pri pucnjavi likovi naglas izgovaraju efekte tipa ”Piu! Piu! Piu!”.Zastrašujući prizori: Nema zastrašujućih prizora.Rječnik: Primjeren za djecu.Seks: Nema seksualnih prizora, ali u izvornoj engleskoj verziji filma nekoliko dijaloga ima dvosmislene seksualne konotacije namijenjene odraslima.Tempo: Ovo je najdinamičniji Kids friendly film do sada. Djeca mlađa od 6 godina bi mogla imati problema s koncentracijom i praćenjem radnje.

Tekst: Iva Brčić, Najsretnija beba Hrvatska