povratak u ured nakon koronavirusa

Podrška hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji

Adria Media Zagreb i Roditelji.hr žele čestitati svim svojim klijentima koji su od ponedjeljka ponovno krenuli s radom!

Hrvatska udruga poslodavaca apelira na sve subjekte da u skladu s mogućnostima i stručnim preporukama održavaju razinu tržišnog komuniciranja. Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa. I Adria Media Zagreb pridružuje se apelu HUP-a da oglašavanje i tržišno komuniciranje valja usmjeriti na hrvatske medije zbog očuvanja domaće medijske i reklamne industrije.

Žele istaknuti kolika je važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažu da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bi time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve distrupcije. Na taj način svi doprinose održanju gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj, ali i podržavaju hrvatske medije u vrlo važnoj zadaći istinitog, odgovornog i pravodobnog informiranja. To je tim važnije kada znamo da se u ovoj krizi više nego ikad raznim kanalima šire lažne vijesti i opasne dezinformacije.

“Predlažemo da se kroz konsenzus struke, tvrtki - oglašivača, preporuke strukovnih agencija kao i svih bitnih aktera na tržištu napravi maksimum da se takvi budžeti preusmjere tijekom trajanja (ekonomske) krize na lokalne medije, lokalne oglašivačke mreže i druge lokalne marketinške tvrtke. Osim što je to strukovno prihvatljivo, predstavlja i minimum solidarnosti s obzirom na ukupnu situaciju kao i naš zajednički, presudni cilj da sačuvamo svako radno mjesto. A radna mjesta novinara, urednika pa i svih drugih stručnjaka u marketingu imaju itekako važnu ulogu, ne samo kao pojedinci koji će svoju plaću potrošiti u Hrvatskoj već i kao bitan faktor u društvu. U ovim kriznim vremenima, naš zajednički cilj je da sačuvamo i gradimo lokalno tržište i ekonomiju na sve moguće načine, kao što to rade različitim metodama i druge države”, ističu iz HUP-a.

Fotografija: Profimedia

Tagovi: ,

Vezano uz temu

Bili smo na 10. Sensa danu u Maksimiru

Jubilarni, 10. Sensa dan, koji se proteklog vikenda…

Vanna u Lisinskom: koncert za najmlađe sa sindromom Down

Dobrotvorna akcija Rotary kluba Zagreb Gradec i Adria…

Pročitajte i:

Stiže velika novost iz redova klaunovadoktora

Po prvi puta djeca na liječenju u bolnicama, ali i ona koja se liječe kod…

trudnica predaje e-Zahtjev za ostvarivanje prava

Kako brže i lakše do doplatka za djecu?

Od 3. srpnja omogućeno podnošenje e-Zahtjeva za ostvarivanje prava na doplatak za djecu

mila rončević i njezina sestra

Mila Rončević uskoro se vraća kući! Lijepe vijesti iz Amerike objavio njezin otac

Marin Rončević, otac djevojčice za čije je liječenje u Philadelphiji prikupljeno nevjerojatnih 38 milijuna kuna,…

djeca se igraju s igračkama

Upravo objavljeno! Omiljena igračka djece najmanje siguran proizvod na svijetu!

Europska komisija objavila je popis najopasnijih proizvoda u EU, kojemu je svrha sprječavanje i ograničavanje…