"Jedan od najčešćih mitova u javnosti je da zdrava prehrana nije ukusna. U želji da napravimo pozitivan zaokret u promišljanju o prehrani i motiviramo najmlađe na uravnoteženu prehranu, ponovno smo doveli Stikeeze u svoje trgovine, a ovoga puta svaki od njih stiže s poučnom i zabavnom porukom o sebi. Opisima Stikeeza htjeli smo klince kroz igru dodatno zainteresirati za voće, povrće, mliječne proizvode i druge svježe hranjive namirnice. Za Stikeezima nisu ludi samo klinci, već i roditelji, a upravo zbog njih smo se odlučili danas predstaviti pripremu ovih jednostavnih, ukusnih i maštovitih jela za klince,“ – izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.
motivirajte-klince-na-zdraviju-prehranu-pomocu-stikeeza-iz-lidla

Kombiniranjem raznih Stikeeza kroz igru, djeca dolaze do rezultata u rješavanju „zagonetke” dobre prehrane. Djeci se odašilje dodatna poruka da maštovit i kreativan obrok može biti i ukusan, te im se na primjeren način približavaju benefiti zdrave prehrane. Kulinarska prezentacija održana je u suradnji s mag. nutricionizma, univ. mag. fitofarmacije i dijetoterapije Nenadom Bratkovićem i njegovom NutriKlinikom. Nenad je okupljenima predstavio pripremu slatkog namaza od avokada, tortilla sendviča, slanog namaza od sardina te brzog doručka od ribanih jabuka sa sirom.

motivirajte-klince-na-zdraviju-prehranu-pomocu-stikeeza-iz-lidla

Podsjećamo, popularna vesela Stikeez ekipa ove godine broji čak 24 člana. Osim figurica, u kolekciji su i album-hladnjak i vrećica za čuvanje Stikeeza. Album i vrećica su u prodaji, dok se Stikeez figurice dobivaju gratis pri kupnji u Lidlovim trgovinama na svakih potrošenih 90 kuna.

Tekst i foto: promo