Modne ilustracije Nataše Šalošvili, ruske arhitektice zaljubljene u modu, osnova su novog kreativno-vizualnog koncepta shopping centra Arena Centar. Novi vizualni identitet, idealne destinacije za shopping i zabavu, potpisuje reklamna agencija Imago iz Zagreba, a može ga se vidjeti u novoj kampanji na ulicama naše metropole.
Ekspresivne i autentične, rađene s puno ljubavi za detalje, Natašine ilustracije otkrivaju kako zaljubljenost u modu i modni izričaj tako i užitak crtanja. Crteži ljudi kao i statement komada oživljavaju zadanost oglasne površine i obavezne marketinške okvire.
Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra, vrlo je zadovoljna novom suradnjom i tim je povodom rekla: „Rezultat suradnje s Imagom i Natašom Šalošvili je „drugačija“ kampanja, kampanja koja je napravila odmak od trenutnih rješenja na domaćem tržištu. Koncepti su testirani na našim ciljanim skupinama i povratne informacije su odlične, što nas posebno veseli“.
Agencija Imago je već drugu godinu za redom proglašena Agencijom godine na festivalu kreativnog oglašavanja, a vlasnik je i nagrade Effie Grand Prix za najučinkovitiju marketinšku kampanju u prošloj godini, pa je suradnja s vodećim shopping centrom u zemlji logičan izbor.
Pozivamo sve čitateljice portala Roditelji.hr da ukoliko žele sudjelovati u istraživanju o novim oglasima Arena Centra, ispune upitnik na linku: https://www.surveymonkey.com/s/FHW6SGC.
Imaju mogućnost osvajanja 1000 kuna na Poklon kartici Arena Centra. Upitnik se može ispuniti do 8. 3. 2015. godine.
Imena sretnih dobitnika bit će objavljena na službenoj stranici Arena Centra.
Tekst i foto: Arena Centar promo
Zašto beba još nema kosu: Ćelavost beba ne mora značiti problem, ali kada se zabrinuti?
Tihi refluks kod beba: Kako prepoznati simptome i pomoći djetetu?
Mogu li majke upropastiti svoje sinove? Slavni psiholog Carl Jung otkrio fatalnu pogrešku u odgoju dječaka
3 česte greške koje otežavaju život roditeljima i djeci, tvrdi psihologinja
Kourtney Kardashian popila je svoje majčino mlijeko jer se osjećala bolesno: Je li to sigurno?