Manekenka ima rješenje za ženski libido! Nećete vjerovati što sve prodaje poznato ime

Supermodel Elle Macpherson novim se proizvodom "učvrstila" na listi slavnih osoba koje koriste svoj utjecaj kako bi lako i brzo zaradili za proizvodima sumnjive kvalitete i djelovanja, u čemu je neprikosnovena kraljica bivša glumica, a danas poduzetnica i vlasnica brenda “The Goop” Gwyneth Paltrow

Oko 40% žena u nekom razdoblju svojeg života žale na nedostatak seksualne želje. Taj podatak bio je dovoljan supermodelu 55-godišnjoj Elle Macpherson da kolekciju vitaminsko-mineralnih pripravaka koje prodaje na svojoj web stranici WelleCo obogati novim proizvodom – prahom za jačanje ženskog libida. Poznata manekenka nadimka The Body tako je, nakon čudotvornog muškog praha za jačanje libida, ali i niza pripravaka kojima obećava ljepšu kožu i kosu te više energije, lansirala i žensku verziju ovog “boostera” koji je, kako je sama priznala, poprilično obogatio i njezin seksualni život s partnerom, 62-godišnjim Andrewom Wakefieldom.

Hormonski energetski padovi javljaju je zbog različitih razloga. Previše obveza i utjecaj stresa najčešći su faktori rizika, a ova mješavina biljnih ekstrakata, pomaže prirodno uravnotežiti hormone i tako direktno utječe na libido“, pojasnila je manekenka koja ovu 14-dnevnu kuru na bazi ekstrakta crvene djeteline, maline i maca praha prodaje po cijeni od 90 dolara.

The Body se tako pridružila brojnim slavnim osobama koje koriste svoj utjecaj kako bi lako i brzo zaradili, u čemu je neprikosnovena kraljica bivša glumica, a danas poduzetnica i vlasnica brenda "The Goop" Gwyneth Paltrow. Ona, pak, od kraja siječnja na Netflixu ima vlastitu emisiju, The Goop Lag, u kojoj - kako kažu brojni kritičari njezinog biznisa - nastavlja uspješno prodavati maglu. Ali, ne samo to. Niz proizvoda koje već godinama lansira pod ovim brendom, obećavajući jednostavna rješenja protiv starenja, umora, menopauze, ginekoloških problema…, dobili su tako još jedan kanal za promociju.

"Našu nesigurnost lako iskorištavaju oni koji žele brzo zaraditi na bezvrijednoj robi!", "Što više potičemo ove gluposti, to je veće nepovjerenje prema pravim stručnjacima.", samo su neki od komentara na račun ove holivudske zvijezde kojoj polazi za rukom rasprodati čak i svijeću koja miriše na njezinu vaginu. Naime, za svijeću naziva "This smells like my vagina" potrebno je izdvojiti oko 500 kn i, pogađate, za nju postoje liste čekanja. Slično je bilo i s jajem žada, kuglicom koju Paltrow preporučuje nositi u vagini, unatoč apelima ginekologa da to ne čine. Hoće li ovakvi i slični primjeri iz prakse influencere pomalo pretvoriti u amorfnu "masu" te toj "trećoj strani koja značajno oblikuje odluku o kupnji, ali za to nikada ne može biti odgovorna" umanjiti značaj?

Bivša glumica u televizijskoj emisiji pojasnila je kako to miriše njezina vagina. Lista čekanja za svijeću je poduža…

Neosporno je da utjecaj slavnih ima opipljiv učinak na percepciju javnosti i baš zbog toga njihova bi odgovornost prema javnosti trebala biti velika. The Guardian podsjeća na slučaj američkog senatora Roberta F. Kennedyja Jr., inače nećaka bivšeg američkog predsjednika Johna F. Kennedyja, koji je - unatoč kritikama medicinsko-zdravstvene zajednice, pa i svoje obitelji - jedan od najvećih zagovornika necijepljenja djeca. Poprilično se angažirao protiv Agencije za zdravstvo i ljudske usluge koje, u 30 godina postojanja, nije podnijelo niti jedno izvješće o sigurnosti i učinkovitosti cjepiva. A svako dijete u Americi do prve godine života primi 29 doza cjepiva! Njegova organizacija The World Mercury Project financirala je većinu svih glasa na Facebooku protiv cijepljenja, unatoč činjenici što je Svjetska zdravstvena organizacija širenje laži o cijepljenju proglasila jednom od najvećih prijetnji globalnom zdravlju.

No ima i drugih primjera poput onog Jade Goody, reality zvijezde koja je prerano preminula od raka grlića maternice. Tijekom njezinog liječenja, ekstremno se povećao broj žena u Velikoj Britaniji koje su obavljale bris grlića maternice. Procjena je kako su brojke narasle za dodatnih 500 tisuća pregleda. Stručnjaci to objašnjavaju fenomenom dostupnosti - skloni smo prosuđivati prema najnovijim informacijama ili primjerima najlakšeg pristupa. No kako ti primjeri postaju manje živopisni, s vremenom nestaju iz naše kolektivne svijesti. Nakon što je sjećanje na Goody izblijedjelo, probir cerviksa u Velikoj Britaniji pao je na najnižu razinu u posljednjem desetljeću.

Tekst: Danijela Petrov
Fotografije: Profimedia

Tagovi: , , , , ,

Vezano uz temu

Kada potreba za pozornošću navede djecu da se bacaju pod aute...

Razvojem modernih tehnologija, a posebno razvojem komunikacijskih kanala…

Seks nakon porođaja

Za vas je seks prošlo svršeno vrijeme? Ne…

Gwyneth Paltrow

Gwyneth Paltrow s kćeri Apple za dlaku izbjegla sudar

Vozeći se na Vespi sa svojom kćerkicom Apple,…

Pročitajte i:

Harry and Meghan Markle

Na meti kritika zbog koronavirusa

Princ Harry, čiji je otac zaražen koronavirusom, i Meghan Markle iz Kanade u otišli u…

Story uz svoje čitatelje! Evo koje sve inspirativne priče donosimo ovaj tjedan!

Novi broj lifestyle tjednika Storyja od srijede je na kioscima i donosi pregršt aktualnih tema…

covid-19

Ministar zadovoljan situacijom oko koronavirusa, no zabrinjava jedna činjenica

Nema eksponencijalnog rasta oboljelih, no zabrinjava činjenica da su se pojavili slučajevi za koje ne…

Emotivnom porukom čestitala rođendan sinu u Italiji: "U redu je što sam tužna i što plačem..."

Bivša novinarka i spisateljica Josipa Pavičić Berardini proživljava pravu dramu zbog odvojenosti od sina Rocca…