Prvu večer ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda uveličale su mnoge poznate osobe koje su u modi za najmlađe odlučile uživati s članovima svoje obitelji i prijateljima. Antonija Stupar Jurkin, Uršula Tolj, Lana Zrnić, voditelj emisije Dobro jutro Hrvatska Ljudevit Grgurić, Petra Nižetić, Ana Maria Ricov, Hana Hadžiavdagić i Katarina Džale, samo su neka od poznatih lica koja su imala jedinstvenu priliku uživati u premijernom prikazivanju kolekcija ovogodišnjih Kids Fashion Weekend dizajnera.

Večer je otvorila revija Modne kućice Dizzy koja je svojim kreativnim, kolorističkim modelima odmah oduševila publiku. Uzorci džungle, šarenilo boja, printevi te zanimljivi materijali obilježili su novu kolekciju MK Dizzy. Slijedio je talijanski Callegari čiji su dizajneri, pod kreativnim vodstvom Ane Marie Ricov, lansirali kolekciju inspiriranu američkim Divljim zapadom, a pistom su u njoj prošetali moderni poglavice i mali Indijanci. Tvrtka koja je na našem tržištu prisutna više od 50 godina, Cipelice Valek, svoju je prvu reviju na Kids Fashion Weekendu iskoristila za lansiranje moderne kolekcije cipela i dječjih natikača kojima su dominirali moderni modeli poput platformi i šarenih ljetnih sandala. Dječja obuća Valek proizvedena je ručno u Hrvatskoj uz najviše standarde kvalitete koja osigurava udoban i pravilan hod najmlađima. Savršene proljetne modne dodatke predstavila je dizajnerica brenda Mia O’Mara čiji su ručno rađeni ruksaci za najmlađe po završetku revije pobrali ovacije publike.

Eko koža i skaj u kombinaciji s čvrstim platnom i neobičnim bojama te teksturama dobitna su kombinacija Mia O’Mara kolekcije. Modne poslastice, koje su slijedile, osigurale su savršeni kraj ove modne večeri. Revija poznatog britanskog brenda Next, omiljenog među malim trendseterima, svojim je modernim dizajnom i jedinstvenom estetikom prezentirala novi 'boho', stil koji će ovo ljeto zavladati ulicama Europe.

Modni šećer na kraju svakako je dugo iščekivana revija još jednog debitanta Kids Fashion Weekenda, Borova, koji je predstavio kolekciju za najzahtjevnije kupce, tinejdžere. U stilu 90-

ih, u poderanim trapericama i pamučnim t-shirtovima te u kultnim Startasicama, pistom su prodefilirali najstariji članovi agencije Kids Fashion Team. Najpopularniji brend tenisica na našim prostorima prikazao je ovom prilikom prekrasne ljetne printeve koji će sigurno vrlo brzo zavladati hrvatskim ulicama.

Za ovogodišnji 'beauty look' malih modela zaduženi su timovi Callegari i FarmaVita s prirodnim kozmetičkim preparatima koji su, uz malu pomoć, istaknuli svježinu i djetinji osmjeh kao najbolji modni dodatak.

Organizatori i okupljeni modni svijet složili su se, po završetku ovogodišnje prezentacije, da su Kids Fashion Weekend dizajneri i modne tvrtke još jednom prikazali jako uspješne modne kolekcije koje će zasigurno osvojiti srca hrvatskih kupaca.

mali-i-veliki-ljubitelji-mode-uzivali-u-trecem-hrvatskom-kids-fashion-weekendu
13.5.2016.,Zagreb,Dubrava, Garden Mall,Kids Fashion Na fotografiji: Foto: Mirko Jankovic

Događanja su u Garden Mallu i cijele su ove subote bila u znaku dječje mode. Naime, subotnji program koji je započeo u 9 sati ujutro, obilovao je zabavnim, ali i edukativnim radionicama sponzora i prijatelja Kids Fashion Weekenda, Disney Princess (kreativne

radionice sa Disney Princess lutkama najmlađe su uveselile, a nas vratile u djetinjstvo) Juicy Kids i Alpro. Modni program nastavio se revijama trgovina i brendova centra Garden Mall, dok su se u 19 sati prikazale revije dizajnera i tekstilaca ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda – Modna kućica Dizzy, Cipelice Valek, Callegari, Mia O'Mara, Next i Borovo-Startas, otvorenih za javnost i sve posjetitelje centra.

Završetak ovogodišnjeg Kids Fashion Weekenda obilježio je, sada već tradicionalni, After Juicy Kids Party na kojem su se mali manekeni zajedno sa svim gostima i posjetiteljima subotnjih revija opustili i zabavili uz zdrave Juicy Kids sokove, pjesmu i ples.

Kids Fashion Weekend u Hrvatskoj se održava od 2014. godine a pokrenut je sa željom da se ispričaju sve modne priče koje u Hrvatskoj postoje za djevojčice i dječake. Iz godine u godinu interes javnosti za KFW-om kao i za dječjom modom je sve veći i upravo je iz tog razloga došlo vrijeme da se organizira jedan modni vikend otvoren javnosti i posvećen djeci. Sve kvalitetne dječje tekstilce, etablirane dizajnere kao i one mlade talentirane koji još uvijek traže svoje mjesto na dječjem tržištu, okupili su se na Kids Fashion Weekendu kako bi pokazali koliko potencijala ima razvoj dječje modne industrije u Hrvatskoj.

VIP otvorenjem za predstavnike medija i osoba iz hrvatskoga javnoga života, u petak je započeo treći hrvatski Kids Fashion Weekend. Kroz šest modnih revija prikazane su ekskluzivne proljetno-ljetne kolekcije brendova Modna kućica Dizzy, Cipele Valek, Mia O’Mara, Borovo – Startas, Next i Callegari – hrvatske škole mode i dizajna. Veliki posao odradilo je ovom prilikom 70 dječjih modela, pravih profesionalaca poteklih iz agencije Fashion Team

Tekst i foto: Kids Fashion Weekend PR