putovanje s djecom

Kamo za vikend (s djecom)? Ovo je najlakši način da upoznate Slavoniju!

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija - Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no - s druge stane - želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju. Poznati dječji književnik H. C. Andersen rekao je: “Putovati znači živjeti.” I , uistinu, mnogi od nas – osobito nakon izolacije – jedva čekaju otisnuti se na neko putovanje, no kad “paket” uključuje i djecu, to zahtjeva određene pripreme, o kojima više možete pročitati OVDJE. Dobra priprema (i informiranost) stoga je prvi i najvažniji dio svakog putovanja s djecom.

“Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija", istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Na nedavnom predstavljanju web platforme Slavonia.Travel u Zagrebu

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik", istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički "nepotrošeno" i iskreno, a vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu "in" i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

Fotografije: Shutterstock i PR

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Gdje provesti vikend prije početka škole?

U mjestu Lič, u općini Fužine, 5. rujna…

Hura, idemo na more!

Dok vaši klinci veselo skakuću po stanu i…

Mučnine na putu!

Kinetoza ili bolest kretanja nerijetko se pojavljuje kod…

Pročitajte i:

škola u kazanu

U Rusiji stravičan napad na školu: 11 mrtvih, djeca su skakala kroz prozor!

Jedanaestero je osoba poginulo, uglavnom djeca, nakon što su danas dvojica napadača počela pucati po…

trudnica

U Švedskoj su banke sperme gotovo prazne - i to zbog korone!

Parovi koji su se nadali da će zasnovati obitelj, morat će čekati i do 30…

onlie skola

Nakon praznika kreće online nastava u Zagrebu još tri županije!

Od ponedjeljaka, 12. travnja, donesena je odluka o online nastavi u Zagrebu, Zagrebačkoj, Splitsko-dalmatinskoj i…

bolnica

Pred bolnicom u Klaićevoj ostavljali lampione i plišane igračke za preminulu djevojčicu!

Od sinoć ispred Klaićeve bolnice dolazili su mnogi i donosili lampione, a djeca su ostavljala…