putovanje s djecom

Kamo za vikend (s djecom)? Ovo je najlakši način da upoznate Slavoniju!

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija - Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no - s druge stane - želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju. Poznati dječji književnik H. C. Andersen rekao je: “Putovati znači živjeti.” I , uistinu, mnogi od nas – osobito nakon izolacije – jedva čekaju otisnuti se na neko putovanje, no kad “paket” uključuje i djecu, to zahtjeva određene pripreme, o kojima više možete pročitati OVDJE. Dobra priprema (i informiranost) stoga je prvi i najvažniji dio svakog putovanja s djecom.

“Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija", istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Na nedavnom predstavljanju web platforme Slavonia.Travel u Zagrebu

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik", istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički "nepotrošeno" i iskreno, a vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu "in" i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

Fotografije: Shutterstock i PR

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Gdje provesti vikend prije početka škole?

U mjestu Lič, u općini Fužine, 5. rujna…

Hura, idemo na more!

Dok vaši klinci veselo skakuću po stanu i…

Mučnine na putu!

Kinetoza ili bolest kretanja nerijetko se pojavljuje kod…

Pročitajte i:

vodotoranj

Vukovarski osnovnoškolci poslali poruku: ‘Dostojanstveno prema žrtvi, ali s pogledom na budućnost’

U vukovarskim osnovnim školama ‘Blago Zadro’ i 'Mitnica' učenici su pod vodstvom svojih nastavnika dostojanstveno…

mame s kolicima

Iz Vlade najavljuju izmjenu zakona: Puna plaća tijekom cijelog porodiljnoga

Ako planirate obitelj, razvevselit će vas vijesti iz Vlade. Naime, najavljuje se promjena visine porodiljnih…

HallOfFame_2021_PR_J-1

Jeste li spremni za najiščekivaniji događaj u godini - Jana Story Hall of Fame?

Još svega nekoliko sati nas dijeli od ovogodišnjeg Jana Story Hall of Famea, koji će…

mame i klinci

Konferencija Mame&klinci: Izazovi obitelji u vrijeme pandemije!

Konferencija Mame&klinci, koja je održana 29. 05. 2021. iz male dvorane poslovnog centra Almeria, a…