putovanje s djecom

Kamo za vikend (s djecom)? Ovo je najlakši način da upoznate Slavoniju!

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija - Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no - s druge stane - želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju. Poznati dječji književnik H. C. Andersen rekao je: “Putovati znači živjeti.” I , uistinu, mnogi od nas – osobito nakon izolacije – jedva čekaju otisnuti se na neko putovanje, no kad “paket” uključuje i djecu, to zahtjeva određene pripreme, o kojima više možete pročitati OVDJE. Dobra priprema (i informiranost) stoga je prvi i najvažniji dio svakog putovanja s djecom.

“Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija", istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Na nedavnom predstavljanju web platforme Slavonia.Travel u Zagrebu

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

“Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik", istaknula je Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički "nepotrošeno" i iskreno, a vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu "in" i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

Fotografije: Shutterstock i PR

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Hura, idemo na more!

Dok vaši klinci veselo skakuću po stanu i…

Mučnine na putu!

Kinetoza ili bolest kretanja nerijetko se pojavljuje kod…

Pet dana na Medvednici za djecu

Ne propustite bar jednom odplaninariti ovo ljeto do…

Pročitajte i:

koronavirus

Domaćim stručnjacima stigao vrijedan uređaj za borbu protiv koronavirusa

Borba protiv koronavirusa bit će, zahvaljujući donaciji poznatog nogometaša, brža - u 22 minute moći…

testiranje na koronavirus

Od danas nova, niža cijena testiranja na Covid-19

Na zadnjoj sjednici Upravnog vijeća Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) donesena je odluka o…

Stiže velika novost iz redova klaunovadoktora

Po prvi puta djeca na liječenju u bolnicama, ali i ona koja se liječe kod…

trudnica predaje e-Zahtjev za ostvarivanje prava

Kako brže i lakše do doplatka za djecu?

Od 3. srpnja omogućeno podnošenje e-Zahtjeva za ostvarivanje prava na doplatak za djecu