Svečanim otvorenjem novouređenih postava zbirki Muzeja i predstavljanjem izuzetno vrijedne donacije zbirke pret-a-porter i haute-couture mode, te otvorenjem izložbe "MADE IN: Crafts — Design Narratives", posvećene odnosu suvremenog dizajna i obrtništva na čijim je temeljima upravo i osnovan davne 1880. godine, Muzej za umjetnost i obrt danas je u nazočnosti brojnih uzvanika i dužnosnika proslavio 140 godina svoga djelovanja. 

Uz novi vizualni identitet, koji je predstavljen početkom godine, te uz z slogan 'See Art where others don’t', odnosno ‘Vidi umjetnost tamo gdje ju drugi ne vide’, Muzej za umjetnost i obrt korača prema budućnosti i osuvremenjivanju komunicirajući najraznolikije vidove umjetničkog rada i razvoja. Prvo je predstavljena nova postava zbirki fotografije, dizajna, kao i obnovljenih zbirki satova, bjelokosti, metala i zvona, stakla, keramike i mode. U zbirci mode prvi je put javnosti predstavljena nova donacija modnih primjerka iz vremena velikih Balenciage, Yvesa Saint Laurenta, Coco Chanel, Christian Diora, Louis Vuitona koju je Muzeju donirao hrvatsko – britanski baletni umjetnik Jelko Yuresha.

Muzej je također predstavio novi stalni postav fotografskih zbirki kroz nekoliko segmenata. Svakoj cjelini pridružen je i edukacijski dio u obliku prezentacija i proširenih legendi, a novi postav uključuje i filmski program koji će se kontinuirano kreirati u suradnji s Hrvatskim filmskim savezom.

Iznimno važan novi postav dizajna koji je otvoren u prigodi muzejske obljetnice sadržava oko 120 predmeta grafičkog i produkt dizajna od 1950-ih godina do 2016. godine, a fokusiran je na djelovanje domaćih dizajnerica i dizajnera. U području vizualnih komunikacija osim nezaobilaznih plakata biti će prikazani i predmeti iz područja oblikovanja knjiga, časopisa, gramofonskih ploča i ambalaže. Produkt dizajn predstavljen je kroz ključne komade namještaja nastalih u hrvatskim tvornicama, male kućanske aparate, proizvode od porculana i stakla, igračke te druge kvalitetno oblikovane proizvode koji su obilježili svakodnevicu tijekom posljednjih sedamdesetak godina.

Foto: Vedran Benović, MUO