Trčanje u trudnoći? Zato ne!

Trudnoća teče sasvim u redu? Vaš je liječnik to potvrdio? U tom slučaju ne morate odustati od redovitog rekreacijskog trčanja. Ništa ne može poći po zlu - ako zapamtite sljedećih deset savjeta

  1. Liječnik na preventivnom pregledu mora potvrditi da se možete baviti sportom.
  2. Nemojte pretjerivati, čak i ako ste prije trudnoće bili iznimno sportski aktivni.
  3. Pripazite da vam tenisice imaju dobru podlogu i da nosite prikladan grudnjak.
  4. Trčite u društvu jedino ako ne osjećate pritisak da morate držati korak s drugima.
  5. Radije nemojte ubrzavati tempo, čak i ako ste to navikli raditi.
  6. Pripazite na otkucaje srca: ne smiju prelaziti više od 130 / 140 otkucaja u minuti.
  7. Usporite korak ako se jako znojite ili ostajete bez daha.
  8. Uzimajte mnogo tekućine!
  9. Ako vas boli ili se osjećate čak i malo loše, bez mnogo razmišljanja prekinite vježbanje.
  10. Posljednjih osam do dvanaest tjedana prijeđite na hodanje i šetnje.

Pročitajte i:

trudnica gleda online tečaj za trudnice u svojem domu

Roda poziva trudnice na besplatan e-tečaj. Evo kako se prijaviti

Rodin prvi e-Tečaj za trudnice namijenjen budućim majkama koje su trudne 28. tjedana ili više

vježbanje u trudnoći

VIDEO s vježbama za drugo tromjesečje trudnoće: koristan je i protiv stresa!

Kako vaš trbuh raste, tako ćete morati mijenjati vašu rutinu vježbanja. Na što sve treba…

marija borić

Domaća glumica broji sitno do poroda i otkriva kakve sve mjere opreza vladaju u rodilištu

Djelatnici u zaštitnim odijelima, porod bez tata, što je moguće brži odlazak rodilja i beba…

marijana batinić trudna

Ima i lijepih vijesti! Marijana Batinić objavila da je trudna

Emotivnim postom voditeljica je otkrila kada će u njezinu obitelj stići prinova