Naime, davne 1912. godine ova je mljekara pokrenula organizirani otkup mlijeka na području Zagreba, a danas je najveći otkupljivač mlijeka u Hrvatskoj. Posvećenost Dukata potrošaču i svakoj kapi mlijeka oduvijek je bila strast i svrha Dukata.

I zato Dukat mijenja svoje ruho – daje mu novi izgled i novi sjaj kojim ističe 110 godina posvećenosti mlijeku i isto toliko dugu povijest koju ispisuje s generacijama svojih potrošača.„Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu. To je naša jedinstvena snaga i vrijednost koju ističemo i novim pozicijskim sloganom Posvećen vama od 1912., koji postaje dijelom Dukatova logotipa. Istovremeno, novim, modernim i čistim dizajnom naglašavamo prirodnost mlijeka kao savršene prirodne namirnice i naše osnovne sirovine, a Dukat logotip zauzima središnju poziciju na pakiranju, baš kako i zaslužuje najveći znalac domaćeg mljekarstva“, rekao je Duško Glišić, direktor Dukata.

Duško Glišić

I zato Dukat mijenja svoje ruho – daje mu novi izgled i novi sjaj kojim ističe 110 godina posvećenosti mlijeku i isto toliko dugu povijest koju ispisuje s generacijama svojih potrošača.
Duško Glišić
„Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu. To je naša jedinstvena snaga i vrijednost koju ističemo i novim pozicijskim sloganom Posvećen vama od 1912.

I zato Dukat mijenja svoje ruho – daje mu novi izgled i novi sjaj kojim ističe 110 godina posvećenosti mlijeku i isto toliko dugu povijest koju ispisuje s generacijama svojih potrošača.„Povratkom kapljice mlijeka u logotip Dukat naglašavamo više od stoljeća dugu baštinu Dukata u domaćem mljekarstvu. To je naša jedinstvena snaga i vrijednost koju ističemo i novim pozicijskim sloganom Posvećen vama od 1912., koji postaje dijelom Dukatova logotipa. Istovremeno, novim, modernim i čistim dizajnom naglašavamo prirodnost mlijeka kao savršene prirodne namirnice i naše osnovne sirovine, a Dukat logotip zauzima središnju poziciju na pakiranju, baš kako i zaslužuje najveći znalac domaćeg mljekarstva“, rekao je Duško Glišić, direktor Dukata.

Novi dizajn postupno će se prenositi na cjelokupan asortiman Dukata čime će se dodatno ojačati i pozicionirati Dukat kao robna marka s najdužom baštinom u mljekarstvu Hrvatske, posvećenu obogaćivanju života potrošača.

Uz novi dizajn Dukat potrošačima predstavlja i novo, suvremeno pakiranje Dukat trajnog mlijeka u pakiranju tetrapak EDGE, investiciju vrijednu više od 4 milijuna eura. Novo je pakiranje Dukat trajnog mlijeka praktičnije za korištenje jer omogućava precizno izlijevanje, potpuno pražnjenje te lakše otvaranje i ponovno zatvaranje.

Svoje poslovanje Dukat temelji na otkupu i preradi najboljeg mlijeka s domaćih mliječnih farmi. Više od 2.000 proizvođača mlijeka diljem zemlje svakodnevno isporučuju mlijeko Dukatu, od kojih oko polovicu čine mala obiteljska gospodarstva.

„Ponosni smo što mali proizvođači mlijeka danas čine čak 50 posto naših dobavljača mlijeka. Jer, podržavajući i osnažujući mala obiteljska gospodarstva potičemo razvoj mljekarstva, ostanak mladih na selu te održivost života u ruralnim dijelovima zemlje“, naglasio je Glišić.

Dukat mlijeka od 2010. godine ponosno nose oznaku „Mlijeko hrvatskih farmi“ koja potrošačima jamči domaće podrijetlo i najbolju kvalitetu mlijeka te su neizostavan dio svakodnevice potrošača diljem zemlje.

Tekst: promo

Foto: Promo