Kao dio našeg tima imat ćeš se priliku usavršavati i napredovati jer kontinuirano radimo na razvoju i poticanju izvrsnosti – vodimo se idejom da je temelj svakog uspjeha kvaliteta i entuzijazam zaposlenika.

Što očekujemo

ODGOVORNOSTI

Event management

  • Planiranje, realizacija i evaluacija eventa; eventi vezani uz brend odnosno magazin (korporativni i custom made eventi)
  • Pronalazak, suradnja i komunikacija s dobavljačima eventa
  • Izrada i kontrola troškovnika eventa
  • Administrativno vođenje eventa/projekta
  • Promocija i marketing eventa (kreativno osmišljavanje i izrada promotivnih materijala, pisanje PR najava i priopćenja, odnosi s medijima, marketing i oglašavanje eventa)
  • Koncept i sadržaj eventa (u suradnji s drugim odjelima)
  • Samostalna provedba i koordinacija eventa (poznavanje tehničkih ‘zakonitosti’ evenata, nadzor rada i koordinacija dobavljača, provođenje događanja)
  • Evaluacija eventa (sveobuhvatno vrednovanje – marketinško,komunikacijsko, operativno, sadržajno, financijsko i administrativno)

Projekt management

  • Sveobuhvatno upravljanje marketinškim projektima brenda odnosno magazina – od osmišljavanja preko provedbe do evaluacije, s naglaskom na sve promotivne i marketinške te aspekte odnosa s javnošću projekta (u skladu s filozofijom brenda)

Marketing management

  • Planiranje, organizacija, kontrola i provedba marketinških programa sukladno marketinškoj i PR strategiji brenda odnosno magazina i evenata te godišnjem publishing planu i budžetu
  • Svakodnevna interna operativna komunikacija i uska suradnja s odjelima unutar tvrtke (redakcije, digitalni marketing, društvene mreže, prodaja, native oglašavanje, pretplata, financije)
  • Eksterna operativna komunikacija i suradnja s oglašivačima/klijentima vezano za provođenje projekata i realizaciju dogovorenih sponzorstava (u sklopu event managementa i projekata vezanih uz brendove odnosno magazine), s naglaskom na komunikacijske te organizacijske aspekte projekta i/ili sponzorstva
  • Izrada izvještaja o provedenom eventu/projektu i realiziranom sponzorstvu za klijente, s naglaskom na medijsko praćenje
  • Izrada redovitih izvještaja o statusu marketinških projekata i evenata za rukovoditelja
  • Istraživanje tržišta i analiza tržišnih trendova u cilju povećanja prodaje magazina/pretplate magazina/sponzorstva eventa

KAKO TO IZGLEDA U PRAKSI?

NEOPHODNO ISKUSTVO

  • 2+ godina iskustva

Prijaviti se možeš do 20.4. na mail posao@adriamedia.hr.