Svake godine milijuni tona smeća završe u oceanima, a do 2050. bi u njima moglo biti više plastike nego ribe. Iz tog razloga Europska unija svake godine organizira kampanju #EUBeachCleanUp, kojom nastoji potaknuti građane da daju svoj doprinos smanjenju onečišćenja naših mora i oceana. U cijelu priču, uključeni su i legendarni Štrumpfovi, kao zaštitna lica kampanje, koji više od 60 godina prenose univerzalne vrijednosti poput solidarnosti, hrabrosti, tolerancije, rada, poštivanja prirode i okoliša.
Tim je povodom Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj organiziralo akciju čišćenja podmorja na plaži Podrače u Brelima zajedno s Bikini Dive klubom. Hrabri ronioci vadili su smeće na dubini većoj od 30 metara kako bi pomogli u smanjenu onečišćenja mora. Ovakvih hvalevrijednih akcija priželjkujemo puno više, a čist okoliš, more bez smeća i borba protiv klimatskih promjena naša je budućnost.
Do 2025. godine sve države članice UN-a obvezuju se spriječiti i značajno smanjiti onečišćenje mora, uključujući morski otpad i onečišćenje hranjivim tvarima.
Foto: Mate Milutina
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih
5 ideja za aktivnosti u kojima će djeca uživati, ali i zainteresirati se za Dan planeta Zemlje
Ovo je najvažnija hrana za razvoj bebinog mozga, prema pedijatrima
Roditelji, oprez: Ovo je 6 opasnih stvari u kući s kojima se bebe vole igrati