Održana akcija ‘Ne štedi na šumi!’

JYSK održao akciju pošumljavanja Medvednice s 10.000 sadnica bukve

Maloprodajni lanac JYSK ovog je vikenda u sklopu svog društveno odgovornog projekta "Ne štedi na šumi!", održao dobrovoljnu akciju sadnje 10.000 sadnica drva bukve na dvije zone Parka prirode Medvednica na Sljemenu koje su tijekom godina stradale pod utjecajem vremenskih nepogoda.

"Okupili smo se na Sljemenu kako bi JYSK-ovi volonteri zajedno s građanima zasadili 10.000 sadnica drva bukve koje je JYSK donirao u sklopu akcije ˝Ne štedi na šumi!˝. Obnavljamo područje u dvije zone parka prirode Medvednica koje su prije par godina stradale nakon olujnog nevremena. Osim financijski, kao kompanija kroz ovakve projekte želimo pomoći i na drugačiji način kako bi ostavili trag u prirodi za nove generacije", izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country manager JYSK Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Srbija.

Projekt je realiziran u suradnji s časopisom National Geographic Hrvatska i Hrvatskim šumama, a pošumljavanje se vršilo na području oko PD Risnjak u sklopu parka prirode Medvednica. Unatoč nezahvalnim vremenskim uvjetima i pokojoj pahulji snijega, akciju pošumljavanja podržali su brojni građani zainteresirani za očuvanje okoliša kojima je za sadnju podijeljeno čak 10.000 sadnica. Među njima je bila i poznata hrvatska pjevačica Mirela Priselac Remi.

"Pozdravljamo inicijativu JYSK-a i zahvaljujemo im što su aktivnosti u sklopu svog društveno odgovornog poslovanja usmjerili prema šumama. Ovakve akcije pridonose podizanju svijesti kod svih građana o potrebi očuvanja šuma, a one su ugrožene uslijed klimatskih promjena i neodgovornog ponašanja pojedinaca. Bez šuma nema ni čistog zraka ni čiste vode, a ovakve mlade i zdrave šume, kakva će ovdje niknuti, naš su najbolji saveznik u ublažavanju posljedica klimatskih promjena. Koristi od šume su višestruke, a samo odgovornim gospodarenjem moći ćemo ih sačuvati.", kazao je Damir Miškulin iz Hrvatskih šuma, voditelj UŠP Zagreb.

Ovim projektom JYSK je prikupljena sredstva od prodaje 50% recikliranih plastičnih vrećica tijekom prva tri mjeseca ove godine donirao za nabavku sadnica sa svrhom pošumljavanja. Cilj je JYSK-a pozitivnim primjerom podizati svijest javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju te nastaviti provoditi ovakve projekte tijekom cijele godine i širom Hrvatske.

Više informacija o JYSK-u možete pronaći na Facebook stranici te Instagram profilu, kao i na službenoj web stranici JYSK.hr.

Tekst i foto: promo, Filip Hofer (fotograf)

Tagovi: , , , ,

Vezano uz temu

Umjesto na kavi, vikend provedite na Medvednici i ne zaboravite povesti klince!

Zaklada „Hrvatska kuća srca“ poziva Zagrepčane na planinarenje…

Udruga Praktikum nastavlja s programom „Umjetnost u prirodi“

Program planinarenja na Medvednici namijenjen djeci i mladima…

Pročitajte i:

Ovako smo se nekad zabavljali! I opet ćemo!

Od 2014. godine u povodu svog rođendana časopis Story priređuje najbolji party na kojem najboljima…

Poznati brend pomaže u potresu stradalom Hrvatskom glazbenom zavodu

Od svakog prodanog para cipela tijekom ovog tjedna Högl će 50 kuna uplatiti za obnovu…

Želite mladoliku kožu? Daniela će vam reći kako

Koža je najveći organ na tijelu, a uz to je najizloženija i oštećena vanjskim utjecajima.…

Novost u ponudi A1: Svijet kako ga vide mame

Često se zapitamo kako izgleda svijet kroz dječje oči. A razmišljamo li kako izgleda svijet…