Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. 'Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene', izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. 'Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opipljivije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.'Novi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje

novi-identitet-brenda-drustvo-merkur-osiguranje-ukljucuje-cudo-zivota-covjeka-u-svoj-brend
Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. 'Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene', izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. 'Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opipljivije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.'Novi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje Identitet brenda unaprijeđen je na suvremen način u skladu s kulturom poduzeća, čiji je cilj timsko razmišljanje, agilan pristup poslu i transparentna komunikacija. Društvo Merkur osiguranje naglašava vlastite prednosti logotipom koji pokazuje nove akcente, jasnim bojama i figurom čovjeka koji je u pokretu.
novi-identitet-brenda-drustvo-merkur-osiguranje-ukljucuje-cudo-zivota-covjeka-u-svoj-brend
Robert Vrca, predsjednik Uprave Merkur osiguranja: 'Vizualno otkrivamo ono što izražavamo u svojim vrijednostima, ono što pružamo svojim klijentima i zaposlenicima: slobodu i samoodređenje. Čovjek je oduvijek bio u fokusu Merkur osiguranja i čini okosnicu našeg poslovanja, u Austriji od 1798. godine, u Hrvatskoj već 25 godina. Uz to još više naglašavamo ono što je u središtu naših misli i našeg djelovanja: čovjeka i njegovu sigurnost, a ne sebe kao poduzeće.'Zato što sam čudo života U budućnosti će se svijet boja društva Merkur sastojati od triju osnovnih nijansi: neutralne bijele, bogate zelene i moderne sive. Font natpisa također se uklapa u narativ, i to tipografijom koja simbolizira jednostavnu eleganciju i suvremenu preciznost. Odnos prema čudu života- čovjeku, koji se temelji na osnovnom solidarnom stavu osiguranja, provlači se poput niti kroz cjelokupni identitet brenda na tržištu. U tu svrhu Merkur mijenja svoju perspektivu, a slogan brenda postaje jednako snažan i raznolik kao i sam život: 'Zato što sam čudo života'.
merkur
Bečka agencija Arts & Crafts okupljena oko direktora Toma Krutta i Gerda Haselsteinera odgovorna je za kreativnu realizaciju glavne ideje i novog identiteta brenda. Od 1. lipnja, 2021. godine društvo Merkur osiguranje prisutno je s novim imidžom u tiskanim i online medijima te s TV spotom.

Dodatne informacije i slike potražite na ovoj internetskoj stranici.

O društvu Merkur osiguranje d.d. Merkur osiguranje uspješno posluje u Hrvatskoj već 25 godina i dio je Merkur grupe. Osnivač Merkur osiguranja, Merkur Versicherung AG iz Graza, najstarije je osiguravajuće društvo u Austriji osnovano 1798. i kroz svoj koncept zdravlja predvodnik je inovativnih produkata. Merkur stavlja fokus na čudo života - čovjeka i njegovu sigurnost u svim aspektima njegova života.

Tekst: Promo

Foto: Promo