merkur

Novi identitet brenda: društvo Merkur osiguranje uključuje čudo života – čovjeka u svoj brend

Danas je Merkur osiguranje javnosti predstavilo aktualizirani identitet brenda s novim logotipom. Time tvrtka pokazuje snažan stav o čudu života- čovjeku te naglašava svoj identitet koji na razini Grupe postoji još od 1798. godine – jasnim bojama, dinamikom u logotipu i fokusom na čovjeka

Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. ‘Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene’, izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. ‘Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opipljivije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.’merkurNovi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje
Identitet brenda unaprijeđen je na suvremen način u skladu s kulturom poduzeća, čiji je cilj timsko razmišljanje, agilan pristup poslu i transparentna komunikacija. Društvo Merkur osiguranje naglašava vlastite prednosti logotipom koji pokazuje nove akcente, jasnim bojama i figurom čovjeka koji je u pokretu.merkurRobert Vrca, predsjednik Uprave Merkur osiguranja: ‘Vizualno otkrivamo ono što izražavamo u svojim vrijednostima, ono što pružamo svojim klijentima i zaposlenicima: slobodu i samoodređenje. Čovjek je oduvijek bio u fokusu Merkur osiguranja i čini okosnicu našeg poslovanja, u Austriji od 1798. godine, u Hrvatskoj već 25 godina. Uz to još više naglašavamo ono što je u središtu naših misli i našeg djelovanja: čovjeka i njegovu sigurnost, a ne sebe kao poduzeće.’

Zato što sam čudo života
U budućnosti će se svijet boja društva Merkur sastojati od triju osnovnih nijansi: neutralne bijele, bogate zelene i moderne sive. Font natpisa također se uklapa u narativ, i to tipografijom koja simbolizira jednostavnu eleganciju i suvremenu preciznost. Odnos prema čudu života- čovjeku, koji se temelji na osnovnom solidarnom stavu osiguranja, provlači se poput niti kroz cjelokupni identitet brenda na tržištu. U tu svrhu Merkur mijenja svoju perspektivu, a slogan brenda postaje jednako snažan i raznolik kao i sam život: ‘Zato što sam čudo života’.merkurBečka agencija Arts & Crafts okupljena oko direktora Toma Krutta i Gerda Haselsteinera odgovorna je za kreativnu realizaciju glavne ideje i novog identiteta brenda. Od 1. lipnja, 2021. godine društvo Merkur osiguranje prisutno je s novim imidžom u tiskanim i online medijima te s TV spotom.

Dodatne informacije i slike potražite na ovoj internetskoj stranici.

O društvu Merkur osiguranje d.d.
Merkur osiguranje uspješno posluje u Hrvatskoj već 25 godina i dio je Merkur grupe. Osnivač Merkur osiguranja, Merkur Versicherung AG iz Graza, najstarije je osiguravajuće društvo u Austriji osnovano 1798. i kroz svoj koncept zdravlja predvodnik je inovativnih produkata. Merkur stavlja fokus na čudo života – čovjeka i njegovu sigurnost u svim aspektima njegova života.

Tekst: Promo
Foto: Promo

Tagovi:

Vezano uz temu

Merkur osiguranje otvorilo Polikliniku Wellife

S 30. studenim 20209. u Zagrebu je na…

merkur osiguranje

Merkur osigurava najvažnije na svijetu - život i zdravlje!

Pristupanjem Republike Hrvatske Europskoj uniji i prihvaćanjem nove…

Pročitajte i:

djeca u vrtiću

Djeca u ovom vrtiću od sada će udisati pročišćen zrak!

Stigla su vremena kada na pomisao boravka u zatvorenom prostoru razmišljamo o tome kako ga…

Story cover

Story dizajnerski paket – neodoljiva torbica BiteMyStyle by Zoran Aragović!

Novi broj lifestyle magazina Story, uz pregršt zanimljivih tema, donosi i pravu modnu poslasticu. Počinje…

studena

Budite prirodno Frajerice i Frajeri i reciklirajte!

Tamo gdje su vretenci, okoliš i voda su čisti. Stoga, Studena se odlučila u suradnji…

story kuponi

SAMO UZ NOVI STORY Ne propustite ljetne shopping kupone u Family Mallu

Novi broj Storyja donosi ljetne kupone s vrtoglavim popustima do 60% u trgovinama Family Fun…