Nova kupaonica pod borom?

Da, istina je. Nekome će se ovih blagdana pod borom naći cijela nova kupaonica. Od pločica do kade. Znamo da su blagdani tradicionalno vrijeme darivanja, stoga vam Kera Term omogućuje da nekome darujete ovako bogat dar u vrijednosti 18.000 kuna. Kera Term je dobri duh svakog doma cijele godine, a vi budite dobar duh ovih blagdana.

Da, nominirati možete sebe, ali razmislite o članovima svoje bliže i dalje obitelji, prijateljima, susjedima kojima treba pomoć, udrugama za koje znate da se ističu u humanitarnom radu, osobama koje trebaju pomoć i kojima bi ovakva nagrada uistinu uljepšala cijelu godinu u novoj kupaonici.

Kako sudjelovati? Na FB stranici Kera Term ostavite svoj komentar, objavite sliku ili još bolje video uradak i objasnite  tko zaslužuje ovu nagradu i zašto. Bit će jako teško, ali njihov žiri će morati odabrati jednog pobjednika.

Nagradni natječaj traje od 1. do 20. 12.2020.  i u njemu sudjeluju svi koji se jave sa svojom nominacijom na službenoj Facebook stranici tvrtke Kera-Term.

Dobitnika ćemo saznati upravo na Badnjak, a on će osvojiti nove pločice, kadu, tuš kabinu, kupaonski namještaj, slavinu, WC školjku i vodokotlić –  dakle, cijelu novu kupaonicu.

Tvrtka Keratem dobitniku je nagradnog natječaja osigurala slavinu, set za vodokotlić, WC školjku i miješalicu s tušem proizvođača GROHE. GROHE je vodeći svjetski dobavljač sanitarne armature i globalna marka posvećena pružanju inovativnih proizvoda. Svi GROHE proizvodi nose oznaku kvalitete “Made in Germany”, što u konačnici osigurava da njegovi proizvodi udovoljavaju najkompromisnijim zahtjevima u pogledu izrade i funkcionalnosti.

Organizator cijele priče i ostatka nagrade je tvrtka Kera-Term, koja je posvećena prodaji širokog asortimana keramičkih pločica, sanitarija, kupaonske opreme i namještaja te sustava grijanja, hlađenja, instalacije, vode i odvodnje.

Specijalizirana je za opremanje svih unutarnjih i vanjskih prostora, a uz svoju široku ponudu, Kera Term se može pohvaliti i kvalitetom koju garantiraju najbolja i najveća svjetska imena i brendovi.
Nakon 15 godina predanog rada i konstantnog napretka, Kera Term s ponosom predstavlja najveći showroom keramike i sanitarija, ne samo u Hrvatskoj – već u regiji. U novoj poslovnici u Zagrebu, Jadranska Avenija 9.

Pravila nagradnog natječaja možete pronaći na www.kera-term.hr.

Tagovi: , , ,

Pročitajte i:

vizual

Srebrenica kroz prizmu lokalne profesorice: Jasmila Žbanić za Elle o turbulencijama iza kulisa

U novome siječanjskom broju, Elle je razgovarao s Jasmilom Žbanić, scenaristkinjom i redateljicom filma „Quo…

story

Novi broj Storyja donosi ekskluzivni editorijal s Lejlom Filipović!

Potražite na kioscima novi broj magazina Story jer vas očekuje modni editorijal s Lejlom Filipović,…

Mariana Van Zeller

Nova hit serija na National Geographicu: „Mariana Van Zeller: U raljama crnog tržišta“

Nagrađivana novinarka Mariana van Zeller istražuje tajni svijet podzemlja najopasnijih svjetskih crnih tržišta.

Pretplatite se na National Geographic Hrvatska!

Pretplatite se na National Geographic Hrvatska i uz jedan broj gratis dobit ćete na dar…