National Geographic na WMF-u: Planet ili plastika?

U suradnji s FOX Networks Group, koja zastupa televizijski kanal National Geographic, Weekend Media Festival priključio se inicijativi „Planet ili plastika?“: tijekom festivala nije korištena jednokratna plastika, a u izložbenom prostoru festivala postavljene su posebne kante za odlaganje plastike

U sklopu globalne inicijative "Planet ili plastika?", čiji je cilj podizanje svijesti oko ogromnih količina plastike koja završava u morima i oceanima, National Geographic je krajem rujna i u Hrvatskoj započeo s prvim komunikacijskim aktivnostima. Za tu priliku iskorišten je Weekend Media Festival, najveće marketinško-medijsko okupljanje u regiji koji se svake godine organizira u Rovinju. U suradnji s FOX Networks Group, koja zastupa televizijski kanal National Geographic, Weekend Media Festival priključio se inicijativi "Planet ili plastika?": tijekom festivala nije korištena jednokratna plastika, a u izložbenom prostoru festivala postavljene su posebne kante za odlaganje plastike, te su sudionici mogli vidjeti i poseban akvarij koji prikazuje mali pogled u budućnost i kako bi izgledao ocean 2050. godine ako nastavimo zagađivati planet ovim tempom.

Prema riječima Petre Ledinek, voditeljice projekta "Planet ili plastika?" u Hrvatskoj, predstavljanje projekta na Weekend Media Festivalu u Rovinju, prvi je korak u projektu u kojem će se National Geographic, kao medij i kao komunikacijska platforma, obratiti gledateljima, najširoj javnosti i svojim poslovnim partnerima te organizirati i poticati lokalne akcije i inicijative u Hrvatskoj čime će vrlo konkretno doprinijeti rješavanju ovog problema.

- Riječ je o višegodišnjem projektu, ali ovdje je manje važno koliko će projekt trajati, a više koje će rezultate postići. Želimo mijenjati razmišljanje i ponašanje, a za to je svakako potrebno vrijeme. Naša vizija je da smanjimo količinu plastike za jednokratnu upotrebu koja dospijeva u naše oceane i mora i to s mjerljivim rezultatima - kaže Petra Ledinek, marketinška menadžerica Fox Networks Group, koji su svim svojim kapacitetima iza projekta, te nastavlja:

- Cijelom svijetu postavljamo vrlo jednostavno pitanje, stavljamo pred konzumente jednostavnu dilemu - želimo li naš planet ili plastiku? Riječ je o problemu koji nije tako star kako su otkrili NG-ovi novinari i istraživači. Gotovo 50 posto plastike koju smo kao čovječanstvo proizveli nastalo je posljednjih u 15 godina. Prije 70 godina, 1950., u svijetu je proizvedeno 2,3 milijuna tona plastike, 1993. je proizvedeno 162 milijuna tona, a 2015. godine čak 448 milijuna - rast je eksponencijalan! I iako je plastika revolucionirala naš način života, jednokratna plastika poput plastičnih boca, vrećica ili slamki proizvodi milijune tona smeća koje završava u našim oceanima i utječu na morske ekosustave.

- Kao globalni brend s bogatom poviješću znanstvenih otkrića i istraživanja National Geographic ima jedinstvenu poziciju da se uhvati ukoštac s ovom krizom, onim u čemu je najbolji - ‘storytellingom’ i znanošću - napominje Ledinek.

I u tome nesumnjivo uspijeva jer prvi rezultati pokazuju da je od lansiranja u lipnju, inicijativa ‘Planet ili plastika’ već generirala 34 milijuna impresija na društvenim mrežama diljem svijeta.

- To je početak naših inicijativa, a u idućem razdoblju ćemo i financijski pomagati velika znanstvena istraživanja i predlagati konkretna rješenja. Jedan od koraka je da i među našim partnerima pronađemo one koji slično razmišljaju i prepoznaju ovaj problem te da zajednički mijenjamo i korporativna pravila ponašanja - ističe Ledinek.

Tekst i foto: promo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Ljepote Jadranskog mora djeci su još bliže uz Adrianu

Nakladnik Aqua Maritime objavio je slikovnicu “Adriana se…

Nove vrste riba u Jadranu

National Geographic pokrenuo je u lipnju 2018. godine…

Pročitajte i:

Jedinstveni koncert za vikend pred vama

Josipa Lisac i Marin Ivanović Stoka, Nered, Tram 11 i Hladno Pivo u izdanju snimanom…

STORY SUMMER SALE Vruće ljeto uz vruće popuste!

Lifestyle tjednik Story od 1. do 7. 7. donosi fantastične ponude koje u suradnji s…

Story vjenčanja poručuju #Ljubav nije otkazana

Na kioscima je novi broj magazina Story vjenčanja, kojeg od sada možete čitati i u…

Standardi savjetodavnih usluga

Kako bi bili sigurni da ćete dobiti što bolji savjet preporuka je da savjet zatražite…