Od početka listopada na policama hrvatskih trgovina te na svim tržištima regije mogu se pronaći nove MAGGI juhe s imenima poznatih crtanih likova „Hello Kitty“ i „Spiderman“. Promatrajući navike potrošača koje pokazuju da djeca sve više utječu na izbor prilikom kupovine te da je svaka treća kupljena juha upravo izbor djeteta, kompanija Nestlé odlučila je proširiti svoju ponudu ovom inovacijom. Nove juhe laganog su okusa i sadrže male komadiće povrća, baš kako djeca vole, kao i zabavne oblike tjestenine s djeci najdražim crtanim likovima.
Prekomjeran unos soli predstavlja jedan od najznačajnijih problema prehrane djece. Zbog toga nove što je iznimno važno za dječju prehranu, a uz to su i posebno prilagođene ukusu najmlađih potrošača.
MAGGI juhe „Hello Kitty“ i „Spiderman“, osim zanimljivih oblika, imaju i smanjen sadržaj soli,
Kako se zima sve više bliži, topli obrok će svima dobro doći, a s novim i zabavnim oblicima tjestenine roditelji više neće morati nagovarati djecu na objed. Dječaci i djevojčice će sada imati priliku u tanjuru pronaći svoje omiljene crtane likove i uživati u juhama
sa smanjenim udjelom soli.
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih
5 ideja za aktivnosti u kojima će djeca uživati, ali i zainteresirati se za Dan planeta Zemlje