Sunčanu jesensku subotu dodatno je razvedrio ELLE Boutique koji se održao u prekrasnom ambijentu Hrvatskog glazbenog zavoda te ponovno dokazao da čak i u ovim nepredvidivim vremenima postoji interes za modu, suradnje, druženja i uživanje u svemu lijepome u životu. Pred sam kraj ove izazovne godine, ELLE Boutique okupio je modne dizajnere i dizajnere accessoiresa – Donassy, Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, Link by Ogi Antunac, Hippy Garden, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Little Wonder, The All, XD Xenia Design, Lokomotiva by Lana Puljić, Krie Design, Mammii Jewellery, Mirna Sišul, Natali Jewellery, Bags by Kristina, Amaranthine, Algebra Apparel powered by Saša Joka, Culture – i donio eleganciju i dašak optimizma pred kraj ove izazovne godine.

“Ove vrste krize utječu na svaku modernu industriju i vrstu luksuza. Navikli smo da nam nije lako, da se borimo. Ali pokušavamo utjecati na ljude i na mindset, na svijest što kupujemo, ima li to neku poruku, dubinu, značaj ili je samo potrošna roba koju vrlo brzo mijenjamo", poručila je Kristina Burja koja stoji iza brenda Krie Design te nastavila u pozitivnom tonu. “Ova godina nam je pokazala da ne planiramo puno. Naravno da imamo niz planova. Mislim da kad proslavimo ovu novu godinu 2021., da ćemo sjesti za stol i vidjeti što od toga bi realizirali sljedeće godine, ali definitivno u ovom tonu u kojem smo radili do sada, samo možda s nekim upgradeom ili novim idejama, suradnjama…”

Osim na podržavanje domaće modne produkcije, fokus ovog ELLE Boutiquea bio je i na donatorstvu, jer će magazin ELLE kao organizator događanja s dizajnerima dio sredstava prikupljenih od prodaje donirati za obnovu zgrade Hrvatskog glazbenog zavoda koja je, nažalost, bila vrlo teško pogođena potresom u ožujku.

Subotnje događanje uveličali su jazz klasici koje je otpjevala vokalistica Dora Dora uz pratnju Tomislava Parmaća na glasoviru te glazbene izvedbe članova Društvenog komornog ansambla Hrvatskog glazbenog zavoda. Jedinstveno shopping iskustvo još boljim je učinio Mastercard, jer su sve fashionistice pri plaćanju Mastercard® i Maestro® karticama ostvarile dodatnih 20% popusta. Citroën Hrvatska pobrinuo se za službeno vozilo eventa koje je bilo izloženo ispred zgrade Hrvatskog glazbenog zavoda, novi Citroën C3, savršen odabir za gradsku vožnju zbog svoje kompaktne vanjštine i prostrane unutrašnjosti, izuzetne udobnosti i mogućnosti personalizacije. Posjetitelji su predah od shoppinga potražili u obližnjoj slastičarnici Magnolia, gdje su se mogli zasladiti biranim slasticama ili osvježiti pjenušcem.

Jesensko izdanje Elle Boutiquea snažno podržava domaću modnu industriju i dizajnere-obrtnike pogođene aktualnom ekonomskom i zdravstvenom krizom. Uz to, ovo je događanje donatorski projekt jer ćemo jedan dio prihodovanih sredstava donirati našem domaćinu i partneru, Hrvatskom glazbenom zavodu, za sanaciju oštećenja zgrade. Smatramo da je u ovim vremenima od posebne važnosti potaknuti potrošače da podrže lokalne dizajnere, poduzetnike i modne kreativce te nabave proizvode s domaćim potpisom – 100% hrvatski dizajn - izjavili su iz magazina ELLE.

Događanje se održalo uz pridržavanje epidemioloških mjera i preporuka, pri čemu se vodila evidencija i regulirao broj posjetitelja u prostoru.

Jesenski ELLE Boutique održao se u subotu 7. studenoga u nenadmašnom prostoru Hrvatskog glazbenog zavoda U Zagrebu

Foto: Mirna Bartolić, Filip Hofer