EKSKLUZIVNO U KARLA TRGOVINAMA – DRUŠTVENO ODGOVORNA KOLEKCIJA: COCCINELLE for Barbie

Pod sloganom 'The Future is Limitless' Coccinelle, renomirani talijanski proizvođač torbica i modnih dodataka, predstavio je ekskluzivnu torbu osmišljenu za društveno odgovorni projekt 'Coccinelle for Barbie'. Svrha projekta je podignuti glas o važnosti društvene inkluzije drugačijih, posebnih, samosvjesnih žena te predstaviti novi tip liderica

U Karla trgovinama u Splitu, Zagrebu, Rijeci i Dubrovniku potražite ekskluzivnu Coccinelle for Barbie torbu posvećenu kampanji ‘The Future is Limitless’.

Coccinelle, renomirani talijanski proizvođač torbica i modnih dodataka, za ovu je međunarodnu kampanju, koja se provodi u 25 zemalja diljem svijeta, angažirao drugačije modele - žene koje su svojim primjerom uzor i inspiracija svim ženama svijeta da budu ustrajne, hrabre, snažne i ne odustaju od svojih snova jer jedino tako budućnost za njih nema ograničenja.

U Hrvatskoj su Karla trgovine i Coccinelle odabrali tri jedinstvene žene koje svojim načinom života, trudom i radom te postignućima, mogu biti nadahnuće svim ženama svijeta. Tri generacije – Kristina Ivanuš, Ana Josipović i Tea Mamut hrvatske su ambasadorice Coccinelle for Barbie kampanje, koje svojim primjerom pokazuju da je budućnost u svačijim rukama.

Kristina Ivanuš

‘Nije u životu sve naš odabir, ali naš je odabir kako ćemo živjeti s time’, izjavila je Kristina Ivanuš, djevojka koju je Hrvatska upoznala nakon što je dobila međunarodnu nagradu Herman Gmeiner za mlade heroje, a koja dodatno svojim angažmanom oko čišćenja hrvatskog podmorja može biti snažan primjer svima, ne samo ženama.

Ana Josipović

Poznata modna urednica, stilistica, fotografkinja, filantrop i žena koja je pobijedila teške životne izazove je i Ana Josipović. ‘Volim odjenuti nešto čemu nisam davala šansu, a ono ispadne izvrsno. Tako je i u životu, upravo tako otkrivam fenomenalne stvari… jer život nema granica’.

Tea Mamut

Još jedna svestrana, uporna i afirmirana žena je i Tea Mamut. Balerina i vrhunska slastičarka je poručila ‘Ova kampanja potiče nas da gledamo na budućnost bez ograničenja. Za mene ništa nije nemoguće i smatram da uspjeh ne treba biti uvjetovan ičim jer su baš različitosti te koje nas čine posebnim’.

Uključite se hrabro noseći posebno dizajniranu Coccinelle torbu s motivirajućim sloganom. Budite neka nova, moderna Barbie i podržite sve hrabre žene svijeta da se osjećaju prihvaćenima i cijenjenima jer jedino zajedno možemo učiniti svijet boljim mjestom, a budućnost svjetliju za sve generacije koje dolaze.

Coccinelle for Barbie torbice potražite i u web trgovini www.karla.hr

Tekst: Promo
Foto: Promo

Tagovi: , , ,

Vezano uz temu

Jure Brkljača, novom pjesmom i spotom 'Znao sam', ispunio želju Kristini iz SOS Dječjeg sela Lekenik!

Poznat po jednostavnosti i upečatljivosti, Jure Brkljača je snimajući svoj…

Pročitajte i:

cover

EKSKLUZIVNO: Novi broj Storyja donosi intervju s omiljenim članom žirija showa 'MasterChef' Melkiorom Bašićem

Novi broj Storyja donosi i brojne lifestyle teme o modi, ljepoti, novim trendovima u svijetu…

Debela Barbara

Zajedno za zaštitu morskog života

Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj proteklog je vikenda organiziralo akciju čišćenja uvale Duboka na otoku…

storybook

Zašto je jesen ljepša uz StoryBOOK?

U novome broju StoryBooka očekuju vas mnoge zanimljive teme, a upoznat ćete i opus umjetnika…

NGM

Ne propustite ‘električni’ listopadski broj National Geographica Hrvatska!

Novi broj ponajboljeg popularnoznanstvenog časopisa na svijetu je na kioscima od 9.listopada, a u njemu…