Dolaskom listopada, koji se već
tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, Udruga P.I.N.K.
life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story i ove
'Story je bio prvi i posljednjih osam
godina ostao jedini lifestyle tjednik koji jedan broj u listopadu posvećuje
podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke', izjavila je na
Cilj je ovog projekta prikupljanje sredstava za Petrovu bolnicu te rad Udruge P.I.N.K. life.
Tijekom listopada u dm prodavaonicama diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a kupnjom svakog od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life.
Tako će dm sudjelovati svojim brendovima alverde i Balea te u suradnji s partnerima i brendovima Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen odvajati kunu od svakog označenog prodanog proizvoda tih brendova.
Početak ove
društveno odgovorne akcije udruge P.I.N.K. life, dm-a i magazina Story, najavit
Osim prikupljanja sredstava, iznimno je važan i informativan te preventivan aspekt ovakvih promocija.
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan