Danski virtuoz za komunikaciju na WMF-u

VIP dovodi na rovinjski Weekend Media Festival Larsa Samuelsena kako bi održao intrigantno predavanje o generaciji Z i promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti. Oni su Generacija Z naučena na virtualan svijet koji je za njih od jednake važnosti kao i onaj u kojem se fizički nalaze, na glazbu u oblaku, na pametne telefone, na broadband internet u džepu…

Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija ’95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako – imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet.

U takvom svijetu "najriskantnija stvar koju možete učiniti je igrati na sigurno". Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsena, danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi.

427935_508886782455131_1252590652_n

Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsena i Vipnet u dvorani Vikendica.

 

Foto: Profimedia, promo

Tagovi: , , , ,

Vezano uz temu

Weekend Media Festival okuplja sve Weekendaše na najboljem Reunion partyju u gradu

Nakon još jednog uspješnog izdanja Weekend Media Festivala…

Test: Jeste li asertivni?

Prilikom ostvarenja ciljeva na asertivan način ne ugrožavamo…

Pročitajte i:

Sad je vrijeme za 'make over' doma. Tepih čini razliku! Iskoristite nevjerojatne popuste!

Do 18. travnja ne propustite iskoristiti izvanredne popuste na tepihe iz asortimana Tepih centra

Nova Sensa poručuje: Snaga je u nama!

Novu Sensu potražite na svim kioscima i putem aplikacije Glovo, a dar uz novi broj…

bolnička soba

JYSK i HESPO zajedno pomažu opremiti bolnice

Bolnice u Zagrebu, Osijeku i Splitu dobit će više od 2 tisuće nužnih proizvoda. madraca,…

Milijun kuna hrvatskim bolnicama za borbu protiv koronavirusa

Trgovački lanci Lidl i Kaufland zajednički donirali ukupno milijun kuna bolnicama u Zagrebu, Splitu, Osijeku,…