BIPA donirala 25.000 kn udruzi ‘kako si?’

Lanac drogerija BIPA donirao je 25.000 kn udruzi „kako si?“ u sklopu dugoročne suradnje na kampanji #PrekrasnaIznutra, kojom se osiguravaju sredstva za pružanje besplatne psihološke pomoći vezane uz posljedice globalne pandemije i potresa koji su pogodili Hrvatsku

Suradnja koja je započeta u ožujku ove godine nastavlja se drugom fazom koja počinje s početkom nove školske godine, a posvećena je temi cyberbullinga, odnosno nasilja na internetu. Rizici od cyberbullinga eksponencijalno su se povećali od početka pandemije radi sve većeg korištenja digitalnih platformi od strane djece i tinejdžera, kako u osobne, tako i u obrazovne svrhe. BIPA i udruga "kako si?" pripremili su e-knjižicu sa savjetima što učiniti ako roditelji ili nastavnici sumnjaju da je dijete žrtva cyberbullyinga i kome se obratiti za pomoć. E-knjižica je dostupna na https://www.bipa.hr/prekrasna-iznutra.

"Ponosni smo jer možemo podržati rad udruge koja se bavi brigom o psihičkom zdravlju, što smatramo iznimno važnim u razdoblju kada smo izloženi svakodnevnoj nesigurnosti. Želimo osvijestiti što veći broj ljudi o važnosti vlastitog mentalnog zdravlja i dati im alat za suočavanje s problemima uz pomoć besplatnog psihološkog e-savjetovanja koje je dostupno svima. Tijekom kampanje #PrekrasnaIznutra pokušat ćemo smanjiti stigmatizaciju raznih poteškoća s kojima se susreću i djeca i odrasli, uz pomoć stručnog vodstva psihologa iz udruge "kako si?" istaknula je Tina Jurjević, operativna direktorica BIPE.

nataša

"Sredstva koja je osigurala BIPA biti će namijenjena daljnjoj edukaciji naših korisnika, omogućit će stručna usavršavanja za savjetovatelje, organizaciju projekata i javnih događaja s ciljem pomoći korisnicima besplatne psihološke pomoći. Iznimno smo zahvalni BIPI što je prepoznala naše napore i važnost mentalnog zdravlja i nadamo se nastavku suradnje u budućnosti."- izjavila je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge.

Lanac drogerija BIPA dio je međunarodne REWE grupe, prisutan u Hrvatskoj od 2007. godine. Od prve otvorene poslovnice u Vinkovcima do danas BIPA je otvorila ukupno 129 poslovnica i trenutno zapošljava preko 800 zaposlenika. Strategija ponude proizvoda BIPE bazirana je na suradnji s top robnim markama. Najveća snaga BIPE su inovacije, a upravo je iz toga nastala nova, drugačija i još neviđena platforma na hrvatskom tržištu – BIPA Backstage. Platforma je to koja spaja ljepotu i dobru zabavu te uz profesionalni make-up i manikuru nudi raznovrsne edukacije, predavanja i radionice. U prvih godinu dana svog postojanja BIPA Backstage se etablirao kao mjesto vrhunske usluge po pristupačnoj cijeni; luksuz koji svaka žena sebi može i treba priuštiti. Srž BIPA Backstagea čini tim educiranih vizažistica s dugogodišnjim iskustvom u svijetu ljepote koji je spreman na sve izazove. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.

Tekst: Promo
Foto: Promo

Tagovi: ,

Vezano uz temu

empatično dijete

Može li se empatija kod djece razviti odgojem?

Empatija se kod djece razvija učenjem i promatranjem,…

kod zubara

Vaš klinac treba kod zubara: Kako ga pripremiti ako se boji?

Steći naviku odlaska kod zubara, bez straha, važna…

trudnica vježba

Fitness za trudnice nekada je koristan, no kada postaje štetan?

Pozitivne stvari fitnessa su brojne. To se, u…

tata na porodu

Kako se tate mogu pripremiti za porod, a da ne padnu u nesvijest?

Strah je jedna od najčešćih emocija koju proživljavaju…

Pročitajte i:

cover

EKSKLUZIVNO: Novi broj Storyja donosi intervju s omiljenim članom žirija showa 'MasterChef' Melkiorom Bašićem

Novi broj Storyja donosi i brojne lifestyle teme o modi, ljepoti, novim trendovima u svijetu…

Debela Barbara

Zajedno za zaštitu morskog života

Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj proteklog je vikenda organiziralo akciju čišćenja uvale Duboka na otoku…

storybook

Zašto je jesen ljepša uz StoryBOOK?

U novome broju StoryBooka očekuju vas mnoge zanimljive teme, a upoznat ćete i opus umjetnika…

NGM

Ne propustite ‘električni’ listopadski broj National Geographica Hrvatska!

Novi broj ponajboljeg popularnoznanstvenog časopisa na svijetu je na kioscima od 9.listopada, a u njemu…