Godine 1930. Irving L. Price, umirovljenik tvrtke F.W. Woolworth Co., i ujedno gradonačelnik malog mjesta East Aurora u državi New York, je bio u potrazi za novim poslovnim izazovima kada mu je prišao Herman G. Fisher veteran industrije igračaka. Nisu ni slutili koliko će sreće njihovo partnerstvo donesti generacijama djece.

Dakle, priča počinje ovako:

  • Prva Fisher-Price igračka ikad prodana je Dr. Doodle. Godine 1931., roditelji su mogli kupiti ovu igračku na potezanje za manje od 3.00 $. Ista igračka, dobro očuvana, danas može postići cijenu do 1.000 dolara.
  • Kroz gotovo 75 godina, Fisher-Price je dizajnirao i proizveo više od 5.000 različitih igračaka za djecu u dobi od rođenja do pet godina starosti. Mnoge od ovih igračaka postale su Fisher-Price klasici, generacijama djece.
  • Više od 10 milijuna komada Little Snoopy igračke na povlačenje, prodano je od 1966. godine. Što znači da je prodano oko 700 ovakvih igračaka na dan kroz 39 godina. Bitno je naglasiti da ova igračka i dalje ima zavidne prodajne rezultate!
  • Fisher-Price Chatter Telephone bio je prvi telefon za više od 26 milijuna ljudi od 1962. godine. Ovaj “telefon” je gotovo jedini takav na tržištu, a brojevi se biraju vrteći brojčanik.
  • U Sjedinjenim Američkim Državama gotovo svi, ili 100% roditelja prepoznaje Fisher-Price brand.
  • Trebalo je 35 godina kako bi Fisher-Price zaradio prvih 25 milijuna dolara, a u slijedeće četiri godine zaradili su drugih 25 milijuna dolara, a za samo jednu godinu kasnije zaradili su i trećih 25 milijuna dolara.
  • 1936. godine Herman Fisher podijelio je prvi profit tvrtke zaposlenicima. Osobno je podijelio oko 4.000 srebrnih dolara.
  • 1949. godine osnivači su započeli tradiciju koju poštuju i danas. Svaki Fisher-Price zaposlenik dobiva puricu neposredno prije praznika. U zadnjih 55. godina podijeljeno je 50.000 purica Fisher-Price radnicima. To je otprilike 400 tona puretine.

Govoreći o igračkama, iza svake Fisher-Price igračaka stoji tim kreativnih dizajnera, umjetnika i inženjera, koji od skice na papiru preko izrade dolaze do finalnog proizvoda. Taj trud odnosno proces proizvodnje izdvaja Fisher-Price igračke od ostalih. Slijedeće činjenice svjedoče koliko ovog posla u stvari predstavlja dječju igru:

  • Fisher-Price testira nove proizvodne ideje u laboratoriju igre (Play Laboratory) s najstrožim mogućim kritičarima – djecom!
  • Gotovo svake godine više od 2.000 djece pomaže Fisher-Price-u da odluči koji će proizvodi doći na tržište. Od osnutka, 1961. godine, više od 50.000 djece je zaslužilo status “Official Toy Testers” odnosno „službenog ispitivača igračaka“!
  • Fisher-Price zna da su djeca i njihova mišljenja važna, ali uvijek provjeri sve i sa roditeljima! Na taj način Fisher-Price poziva više od 1.000 roditelja (uglavnom majki) svake godine, kako bismo ih pitali za mišljenje o novim igračkama i dječjom opremom. No ta brojka roditelja ne uključuje oko 8.000 roditelja s kojima se razgovara u okolici East Aurora-e svake godine!
  • Fisher-Price, od 2,500 novih ideja za stvaranje novih igračaka svake godine, proizvede maksimalno 50 novih igračaka!
  • Nadasve kreativni i iskusni dizajneri Fisher Price-a, godišnje sakupe 2.000 – 2.500 ideja za nove igračke, od kojih 200 izaberu za nove proizvodne linije.
  • Od 5.000 ideja, njih manje od 200 se prezentira na sajmu igračaka.
  • Ideje za nove proizvoda dolaze iz mnogih izvora, uključujući i iskustva iz djetinjstva dizajnera. Klasična Fisher-Price igračka inspirirana je tipično dječjom fascinacijom susjedove kosilice za travu, gdje umjesto dima izlaze balončići- Bubble Mower je stvoren!

Jednom kada ideja postane proizvod, on prolazi kroz jednu od najrigoroznijih procedura testiranja u industriji.

  • Kotači na Fisher-Price triciklu se testiraju na način da moraju prijeći put od 100 milja.
  • Gumbi, tipke i drugi mehanizmi moraju izdržati barem 1.000 pritisaka odnosno aktivacija kako bi se uvjerili da je igračka pouzdana u pogledu dugotrajnosti i ponavljanja prilikom upotrebe.
  • Igračke koje imaju govorne mehanizme se testiraju na način da se aktiviraju 25.000 puta kako bi se testirao zvuk, a 150.000 puta se aktivira kako bi se testirali elektronički prekidači.