Zovu ga i djeca i odrasli. S ciljem da pomogne svima i ne odbija pozive zbog zauzetosti, Hrabri telefon treba podršku u donacijama kako bi otvorio nove savjetodavne linije

Svakodnevna praksa Hrabrog telefona:



  • 3 od 4 poziva na liniji Hrabrog telefona se NE ODGOVORE zbog trenutne zauzetosti savjetodavne linije ili je poziv van radnog vremena



  • 91% djece u Hrvatskoj korisnici su interneta te bi mnogi od njih o svom problemu htjeli popričati on-line, a mi im to nismo u mogućnosti ponuditi



  • 38% nazivatelja Hrabrog telefona su odrasle osobe – roditelji, djedovi i bake, susjedi, nastavnici te svojim pozivima zauzimaju liniju djeci, kojima je ona primarno namijenjena.



Zašto Hrabri telefon traži pomoć?


Moramo odgovoriti na više poziva djece, povećati razinu dostupnosti online podrške i pomoći te povećati razinu dostupnosti pomoći i podrške roditeljima (ali i svim odraslima iz djetetove okoline) jer smatramo da je


SVAKI PROPUŠTENI POZIV - PROPUŠTENA PRILIKA!






Kako bi postigao navedeno, Hrabri telefon želi:


uvesti 2 istovremene telefonske savjetodavne linije za djecu. U tu svrhu moramo prikupiti sredstva za pokrivanje telefonskog računa savjetodavne linije (koja je besplatna za nazivatelje, ali organizacija plaća račun za usluge), osigurati dovoljni broj savjetovatelja na liniji kao i stručne i pravovremene podrške njima, tehničku podrške uslugama koje nudimo i promovirati uslugu kako bi što veći broj djece znao za pomoć koju im pružamo


omogućiti savjetovanje putem chata svaki radni dan u vremenu od 16 do 20 sati. Usluge savjetodavne pomoći i podrške djeci putem chata sada su dostupne samo 1 dan u tjednu u trajanju od 4 sata. Cilj nam je uslugu produžiti na sve radne dane u trajanju od 4 sata. Nadalje, vrijeme čekanja na odgovor pitanja poslanog putem e-maila ili foruma je 5 dana. Dodatnim sredstvima smanjiti ćemo to vrijeme na 2 dana.


uvesti posebnu savjetodavnu liniju za odrasle nazivatelje. U ovom trenutku linija služi za pružanje pomoći i podrške i djeci i roditeljima. Kao krajnji cilj prikupljanja sredstava za unapređenje savjetodavnog rada je razdvajanje linija za djecu i roditelje kako bi se ubrzalo pružanje pomoći zabrinutim odraslim osobama iz djetetove okoline, a i kako bi djeca imala liniju isključivo za sebe i koja nije zauzeta pozivima odraslih osoba.



Kako uplatiti donaciju, pročitajte ovdje!