Kvalitetno vrijeme za obitelj: ‘kapital’ za sretan život

Family day na Zrinjevcu ispunio je očekivanja i građana i organizatora: svi smo se odlično zabavili i, najvažnije, prenijeli djeci važne poruke za život

Tradicionalna subotnja špica definitivno je bila u znaku Family Daya, hvale vrijedne manifestacije koji su Adria Media Zagreb i portal Roditelji.hr te Grad Zagreb, organizirali na zagrebačkom Zrinjevcu, s ciljem promicanja ekologije i održivog razvoja te važnosti kvalitetnog zajedničkog vremena roditelja i djece. Zrinjevac je odzvanjao smijehom, pjesmom, dječjom igrom, a nije nedostajalo ni kreativnosti, ali ni važnih poruka za život, jer mališani su imali priliku iz prve ruke naučiti zašto je važno brinuti se o prirodi i kako reciklirati u vlastitom domu. Zelena oaza gradskog središta bila je i savršena kulisa za usvajanje zdravih životnih navika: igranje je vježbanje života, a na Zrinjevcu su se mališani upoznali s brojnim igrama na otvorenom, a zahvaljujući našem partneru Curaprox-u odagnali i strah od odlaska k zubaru.

“Hihijenu dječjih zubića treba početi već s izbijanjem prvih zubića, no to neće biti ono klasično pranje kružnim pokretima, kako to čine veliki, već igra s četkicom, jer upravo na taj način, kroz igru, djeca najbolje uče i stvaraju dobre navike. No čim izbije prvi zubić, vrijeme je za posjet stomatologu", rekla je Mihaela Dijanić, dr. dentalne medicine, aktivni član Udruge za prevenciju karijesa Velika Gorica, koja je u korneru Curaproxa djeci demonstrirala kako prati zube. Mali "učenici" - osim što su se riješili straha - kući su otišli i s poklon četkicom.

Curaprox je predstavio svoju novu, mekanu četkicu, koju su djeca dobila na poklon. Robna marka Curaprox sadrži proizvode koji su stvoreni samo s jednim ciljem – doživotno očuvati zdravlje zuba i desni
Matija Vučković, voditelj prodaje digitalnih medijskih rješenja u AMZ-u, s Anom
Janković, voditeljicom marketinga Curaprox-a, i Mihaelom Dijanić, dr.med.dent
Edukativne radionice pravilnog četkanja zuba s CURAPROX četkicama

Pravi ljepotan na Zrinjevcu, koji je plijenio pažnju i djece i odraslih, bio je novi SUV Peugeot 2008.

"Za razliku od klasičnog modela 2008, SUV Peugeot puno je prostraniji za djecu. Bilo puno upita građana; što nas ne iznenađuje, jer je automobil atraktivan, s ekonomičnim motorom, sa 100 ili 130 konja u obje varijante, benzinskoj i dizelskoj, s mogućnošću automatskog mjenjača i sl.  SUV Peugeot 2008 ima prtljažnik obujma 434 l, a robusan stil dodatno je naglašen 18" kotačima velikog promjera", rekao je Borna Piršić ispred Peugeota.

Marina Bižić, voditeljica oglašavanja i promocije Peugeot, i Tomislav Večković, regionalni manager prodaje
Peugeot je osigurao i poklone za dječicu na Zrinjevcu
Vodliteljica Emina Pršić pozirala je ispred partner vozila projekta – SUV Peugeot 2008

U prekrasnom Glazbenom paviljonu na Zrinjevcu nastupili su dječji zborovi Zagrepčanke i dečki, Kikići i Genijalci te Zagrebački anđeli, zapjevao je i Jure Brkljača, dok je Gradsko kazalište Žar ptica izvelo predstavu "Pavao i njegov glavao". U duhu obilježavanja Europskog tjedna mobilnosti, na Family day-u najavljena je i tradicionalna biciklistička utrka ulicama Grada Zagreba, koja će se održati sutra, 22. rujna s početkom od 18 sati.

"Pozivamo građane da dođu podržati našu tradicionalnu Žbicu. Okupljanje sudionika bit će na Zrinjevcu, s južne strane Paviljona, pola sata prije planiranog početka, odakle će kolona krenuti na 7 kilometara dugu vožnju", rekla je Darinka Jug iz Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša.

Darinka Jug iz Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša, svih je pozvala sutra na Žbicu
Slogan ovogodišnjeg Europskog tjedna mobilnosti Mobilnost s nultim emisijama za sve

Prva Žbica, koju organiziraju udruga Vozim za Zagreb i Grad Zagreb, održala se 2000. godine i mnogobrojna djeca upravo su zahvaljujući njoj stasala u odgovorne vozače bicikala. Zbog epidemiološke situacije, ovog je puta broj sudionika ograničen, a bilo je potrebno i ranije se prijaviti za utrku.

Na događanju je sudjelovao i Mali plac – mobilna tržnica lokalne i organske hrane koja je okupila OPG-ove i z središta Hrvatske. Na cijelom prostoru Zrinjevca bili su organizirani brojni korneri naših partnera – agencije Ex-Alto, Sportske škole Sporti, Sport Educe i Photo Boothiquea u kojima su se djeca zabavljala, fotografirala, crtala, vježbala, skakala u vrećama, učila kako reciklirati u svojem domu, sadila biljke…, a svoje ekološke slikovnice predstavila je književnica Rosie Koogli.

Tekst: D. P.
Fotografije: Robert Gašpert

Tagovi: , , ,

Vezano uz temu

Lana Klingor Mihić i obitelj

Kakav zabavan dan za Lanu Klingor Mihić i njezine djevojčice!

Cure su sjedile u kokpitu, gasile vatru šmrkovima,…

Nova atrakcija u zagrebačkom Zoološkom vrtu

Zoološki vrt grada Zagreba ima novog stanovnika, jednogodišnju…

U Hrvatskoj je otvoren MiniPolis – mjesto gdje mali postaju veliki

Ovaj interaktivni park napokon je stigao i u…

predstava Zagrebačkog kazališta lutaka

Kako djecu naučiti dijeliti i prihvaćati različitosti? Svi u kazalište!

Nastavak je to priče o medvjediću Đuri koji,…

Pročitajte i:

Cindy Crawfors i kći Kaya

Zašto s godinama sve više nalikujemo svojim roditeljima?

Brojna istraživanja pokazuju kako vaša djeca mogu naslijediti i osobine koje ste naučili iskustvom, a…

Emotivno pismo mame koja je skoro izgubila dijete: 'Dugo sam krivila sebe...'

Misija četverostruke mame Desiree Fortin je kroz svoje objave, vlastitu ranjivost i iskustva, osnažiti druge…

Prinove u obiteljima poznatih

Glumac Marko Cindrić pohvalio se da je dobio sina, a u javnost je dospijela i…

Influenceri su novi dječji idoli! Psihologica otkriva na što roditelji moraju paziti!

Zbog čega djeca više vjeruju influencerima, koji su za njih glavni izvor informiranja, ali i…