Internet nije promijenio samo način na koji komuniciramo nego i naš stil života te nam otvorio nove mogućnosti za osobni rast. Na internetu najčešće pregledavamo društvene mreže i portale, slušamo glazbu i gledamo videouratke, no u posljednje vrijeme raste zanimanje za online edukacije, virtualne treninge, razne beauty i fitness aplikacije... Jedno rječju, sve što poželimo je – u mobitelu! “Rane” od izolacije u kojoj smo preoteklih mjeseci živjeli zbog koronavirusa još su svježe, no u upravo u tom, kriznom razdoblju, postali smo svjesni koliko su nam moderne tehnologije ustvari olakšale život. Jer, unatoč restrikcijama, sve je bilo moguće! Da je tomu doista tako, potvrđuje i rapidan porast online poduzetnika koji tu platformu koriste kako bi, čak i u krizi, unaprijedili posao i stvorili si zadovoljavajuće poslovno okruženje. Družili smo se online, nazdravljali rođendanima djece, vježbali kako bi se (nakon poroda) vratili u formu, “vodili” smo djecu na govorne vježbe, kazališta ili radionice... - sve zahvaljujući mobitelu.

A jedan pravi pametan telefon sa sjajnom kamerom, dovoljno prostora za pohranu fotografija i videa mališana, brzog procesora i jednostavan za uporabu, osigurat će vam - život na dlanu. Sve ćete te značajke pronaći u Huaweijevom modelu Nova 5T. Četiri stražnje ugrađene AI kamere snimaju zadivljujuće ultra širokokutne, makro i bokeh fotografije te fotografije visoke rezolucije. Slike i videozapisi nastaju s bogatim i jasnim detaljima - što ćete posebno cijeniti na fotkama svog djeteta. Tu je i izdržljiva baterija koju je moguće brzo napuniti te čitač otiska prsta na bočnoj stranici (dakle, sve možete obaviti jednom rukom!).
Uparite ovaj sjajan mobitel s promotivnom akcijom tvrtke A1 - svim novim mamama koje su to postale ili će postati ove godine, iz A1 daruju neograničeni internet i do 500 kn popusta na mobitel, uz Mobilnu M ili L tarifu. (Taj popust možete ostvariti i na Huawei Nova 5T mobitel!)
Promotivna ponuda dostupna je svim mamama koje su to postale u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2020. godine, a pogodnosti se mogu iskoristiti isključivo na A1 virtualnom shopu ili na web stranici www.a1.hr. Ponuda vrijedi za samo jednu pretplatničku liniju te je moguće kupiti samo jedan uređaj uz primjenu popusta.

Iako nerijetko slušamo o negativnim stranama "ekrana", magistra psihologije Maja Bonačić iz Centra Carolina pojašnjava kako sve u životu ima svoje benefite i opasnosti, ovisno o tome koliko nešto “konzumiramo”.

“U protekla dva mjeseca moderna tehnologija je bila jedino što nas je povezivalo s vanjskim svijetom. Osim praktičnih stvari, to je imalo i izniman psihološki benefit: mogli smo se vidjeti s prijateljima, djeca su mogla viđati i komunicirati s vršnjacima, mogli smo učiti online, nastaviti svoj posao, kupovati online itd. Pa čak su se i neke birokratske stvari konačno prebacile u 21. stoljeće. Glavna prednost interneta i moderne tehnologije je što nam može uštedjeti vrijeme, nevezano za karantenu. Ako nemamo vremena ići u šoping, stiže nam sve doma, ako nemamo vremena ići u teretanu, možemo vježbati doma preko online programa, možemo pohađati razne edukacije, održavati sastanke itd. Ujedno je to i glavna zamka – moramo biti oprezni da ne počnemo zaista živjeti u tom virtualnom svijetu i zaboravimo stvaran kontakt s ljudima”, upozorava psihologica Bonačić i dodaje: “Moderne tehnologije same proizvode podražaj i korisnik je dosta pasivan u toj interakciji, dok u interakciji sa stvarnim svijetom, "korisnik“ je taj koji je puno aktivniji od okoline. Odnosno, mi aktivno i kreativno kreiramo svijet oko sebe te mu dajemo oblik, smisao i značenje. A tako i razvijamo sebe i svoje sposobnosti. Pogotovo je za djecu jako važno da to nauče. Za predškolsku djecu doza ekrana je kao doza šećera – znamo da nije zdravo, ali je sastavni dio djetinjstva. Važno je da bude minimalno i da nikad ne zamijeni glavni obrok, a u ovom slučaju igru.

Dobar

dio posla psihologice Maje Bonačić nije bilo moguće prebaciti

online, jer uključuje fizički kontakt (procjene i rad s

obiteljima), ali predavanja i dio radionica ipak je održavala -

virtualno.

“Ubacila sam i besplatan YouTube kanal za roditelje i stručnjake, s nekim praktičnim savjetima za vrijeme karantene. I mogu reći da mi je to pomoglo da prođem ovu krizu”, zaključuje psihologica koja će u petak, 5. lipnja, sudjelovati na zanimljivom virtualnom eventu za mame “Kako se pripremiti na izlazak iz bolnice” na Facebook profilu tvrtke A1 Hrvatska. Naime, podcast Mom Talks otvoren je za sve, nema limitiranih prijava, sudionici tijekom panela, kojeg će voditi Ida Prester, mogu postavljati pitanja.

Kako nam suvremeni način života ne ostavlja puno slobodnoga vremena, a s druge strane sve nam je nadohvat ruke, popularizacija online programa i aplikacija nije nikakvo iznenađenje. Primjerice, treneri su neka vrsta tjelesno-duhovnih gurua za svakog vježbača, pa njihova prisutnost, premda i virtualno, motivacija je za rad na sebi. To potvrđuje i Lana Novota, magistra kineziologije, koja već godinama uspješno provodi svoj program “Habitus by Lana”. Uz YouTube kanal, na kojem objavljuje besplatne vježbe za vježbanje kod kuće, Lana je već godinama uspješna privatna trenerica, zaslužna za povratak u formu mnogih mama, ali i “spasiteljica” svih koji imaju problema s bolnim leđima.

“U vježbanju je jako važna ta interakcija između trenera i klijenta, no za one koji iz različitih razloga ne mogu trenirati uživo, kreiram i video-vježbe. Naime, postoje ljudi koji puno poslovno putuju, a – unatoč nedostatku vremena - žele ostati u formi. Oni, u nekoj pauzi, uvijek mogu odraditi video-trening, u kojem se potrudim kreirati vježbe baš za njih, posebice kao imaju neke specifičnosti na koje treba obratiti pažnju. Kasnije se čujemo, komentiramo vježbe, rezultate...”, kaže Lana koja je trenutačno na rodiljnom dopustu. Za nju je, baš kao i za sve druge mame, upravo pametni telefon “ulaznica” za sve što požele dok se brinu o bebi. Online šoping već je postao dio rutine, a izolacija zbog koronavirusa pokazala nam je i neke nove načine uživanja – online. Vidjeli ste neki dobar makeup look u omiljenom časopisu i baš ste poželjeli tu nijansu ruža. Nema problema! Slikajte fotografiju iz magazina, uploadajte ju na GlamScout i za samo nekoliko sekundi aplikacija će vam otkriti koji brendovi nude istu ili sličnu nijansu. A ovo je samo jedna kap u moru sličnih mogućnosti...

Sadržaj je kreiran u suradnji s tvrtkom A1 Hrvatska.

Tekst: D. P.
Fotografije: Profimedia i A1