Za svoje istraživanje znanstvenici Univerziteta Duke iz Sjeverne Karoline koristili su kameru koja je imala Eye-Tracking software, dakle koja je registrirala pokrete očiju beba. Eksperiment su proveli tako što su djeci pokazivali parove slika srodnih i nesrodnih motiva – primjerice "šaku" i "stopalo" ili "stopalo" i "mlijeko u tetrapaku". Jedan odrasli koji nije vidio te motive, je pritom izgovorio jednu od tih riječi (srodnu ili nesrodnu). Kamera je tada bilježila na kojoj slici se djetetov pogled dulje zadržao.
Rezultat je bio iznenađujuć jer su već bebe između šest i devet mjeseci prepoznavale da su neke riječi sličnije od drugih. Tako se pogled djeteta dulje zadržao na onim motivima koji su izgovoreni, a bili su slični prvom motivu. Čak su zamijetili da već i bebe s nekoliko mjeseci znaju da su „auto“ i „dječja kolica“ srodnije riječi od primjerice „auta“ i „soka“.
Tekst: I.Š. Ž
Foto: Profimedia
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih
5 ideja za aktivnosti u kojima će djeca uživati, ali i zainteresirati se za Dan planeta Zemlje