I ovoga puta, kao i inače kada su ove tri dame na okupu, povod okupljanja bilo je događanje u organizaciji tvrtke Opel. Ova društveno odgovorna kompanija prepoznala je trud i zalaganje ljudi iz udruge SOS Dječjeg sela Hrvatska te odlučila dati na korištenje novi Opel Karl.

Mali, gradski limeni ljepotan biti će idealan automobil za SOS mame u njihovoj svakodnevnoj brizi za djecu, a kako ne bi neopaženo prošao gradom pobrinula su se SOS djeca. Naime, Karl je oslikan crtežima dječice koji prikazuju njihovo viđenje SOS mama i Sela. S obzirom na to da je bilo teško odlučiti koji crtež je najljepši, odlučeno je Karla oslikati svim crtežima.

djeca-iz-sos-djecjeg-sela-dobila-na-koristenje-novi-opel-karl

'Zahvaljujući dragim partnerima iz Opela od danas je naše Selo bogatije za još jednog limenog ljepotana – novog Opel Karla. Da bi osim sigurnosti, praktičnosti i komocije kojeg Karl pruža djelatnicima SOS Dječjeg sela, ovaj auto bio i originalan, pobrinula su se naša djeca koja su ga oslikala svojim viđenjem SOS mame. Od srca zahvaljujemo čelnim ljudima Opela i njihovim ambasadorima koje su našoj djeci i SOS mamama priuštili dan iz snova', rekao je direktor SOS Dječjeg sela Lekenik, Mario Čović.

Prilikom primopredaje automobila ključevi novog Opel Karla uručeni su nacionalnoj direktorici SOS Dječjeg sela Hrvatska, Višnji Tuškan-Krupić te je organiziran poseban event na kojem su Opelovi brend ambasadori održali kreativne radionice u predblagdanskom raspoloženju. Poznata glumica i pjevačica Mila Elegović, otkrila je male tajne velikim majstorima glume kazališne skupine SOS Sela. Kreativnu radionicu izrade božićnih ukrasa vodila je najpoznatija hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović, a poznata TV voditeljica i promotorica zdravijeg načina života, Renata Sopek odradila je jutarnje razgibavanje i djeci dala savjete o zdravijoj prehrani.

djeca-iz-sos-djecjeg-sela-dobila-na-koristenje-novi-opel-karl

Dok je osmjeh na licu odraslih izmamio plavi Karl, dječica su se najviše razveselila darovanim mini modelima Opel Adama za njihovu igraonicu.

Bojanje kose prirodnim bojama, koje je organizirao partner projekta Fabula De Forma, izazvao je posebno oduševljenje članova foto sekcije koji su šarene frizure i osmjehe zabilježili s dva fotoaparata, darovana od strane Opelove partnerske agencije Promediagroup iz Zagreba.

Ne možete ni zamisliti radost na dječjim licima kada su ugledali tri slavne plavuše kako ulaze u prostor SOS Društvenog centra. Ta je kišna subota za njih u tren' oka poprimila konture savršeno sunčanog dana. Naime, djeca iz SOS Dječjeg sela Lekenik dobila su priliku subotnje prijepodne provesti u društvu Renate Sopek, Mile Elegović i Aleksandre Dojčinović

Tekst i foto: promo