Model i voditeljica emisije „America's Got Talent“, Heidi Klum, našla se na meti kritika zbog činjenice da je s 18-godišnjom kćeri Leni snimila reklamu za brend donjeg rublja Intimissimi. Naime, budući da su obje u reklami u grudnjaku i gaćicama velik broj kritičara smatra kako je 49-godišnja Nijemica pretjerala kada je dopustila kćeri da se razgoliti pred kamerama i kako ona uopće nije dobra majka, već samo poduzetnica koja želi „zaraditi“ na golotinji djevojke.
Bez obzira na to što ta djevojka već ima 18 godina. Štoviše, Heidi optužuju da je opsjednuta društvenim mrežama, točnije Instagramom na kojem ju prati 10 milijuna ljudi te da na ovaj način pokušava što više followera prikupiti i svojoj kćeri koju za sada na toj popularnoj platformi prati „samo“ 1.7 milijuna ljudi.
Ovo nije prvi put da su majka i kćer pozirale zajedno u donjem rublju. Naime, sličnu su kampanju snimile krajem prošle godine za zimsku kolekciju istog tog brenda.
Osim Leni, čiji je pravi otac talijanski poduzetnik Flavio Briatore koji nije želio imati nikakav kontakt s malenom, Heidi s glazbenikom Sealom ima i sinove, 16-godišnjeg Johana i 17-godišnjeg Henryja te 13-godišnju kćer Lou.
10 grešaka koje roditelji rade u odgoju
Urnebesan video: Prepoznajte svoje dijete prema horoskopskom znaku!
Dijete ide rano ili kasno u krevet? Vrijeme spavanja govori koji ste tip roditelja
Baby Lasagna i mačak Stipe: Stigla je trenutno najtraženija slikovnica
Kako pravilno narezati jagode za bebu: Spriječite opasnost od gušenja hranom, ali kada trebaju vježbati motoriku?