Kako bi već u samome početku pružili svome djetetu najveću moguću podršku, roditelji često traže razne načine da pomognu svome djetetu, i sebi, u nošenju sa školskom svakodnevicom. Od vašeg djeteta danas se često traži da bude uspješno – u svemu.
Jednostavno pitanje koje prečesto zaboravimo odgovoriti usred kaosa svakodnevice: što mi kao roditelji zapravo želimo od djeteta? Kada je u pitanju njegov uspjeh u školi, funkcioniranje unutar obitelji, funkcioniranje među njegovim prijateljima i prijateljicama – što točno želimo? Ako je odgovor općenit – samo da bude sretan/sretna – kako se dolazi do te općenite sreće, koji su sastojci i gdje se među njima nalazi škola i školski uspjeh? Ako je odgovor specifičan – da ima sve 5 – zašto to želimo, koliko je ta želja u skladu s djetetovim mogućnostima i što donosi uspjeh od 5.0 nama, a što djetetu? Ako ne znamo odgovor, zašto radimo to što radimo – gdje se tu nalazi školska svakodnevica i školski uspjeh djeteta? Jednom kad smo saznali koji je odgovor na to pitanje za nas, jesmo li spremni čuti dijete, njegov odgovor i zašto je odabrala ili odabrao baš taj odgovor.
Zašto je važno baviti se pitanjem vlastitih očekivanja od uspjeha djeteta u školi, tražiti vlastite i djetetove odgovore, jednako kao i istraživati razloge i vrijednosti koji stoje iza njih, govorit će Matea Blažević, prof. psihologije, voditeljica programa Pomoći u učenju i Karlo Meštrić, prof. sociologije u sklopu uvodnog predavanja programa Pomoć u učenju. Na predavanju će biti riječ o najvažnijim roditeljskim i dječjim očekivanjima vezanima uz uspjeh te što najčešće stoji iza njih i, naravno, kako to utječe na vašu svakodnevicu.
Otvoreno predavanje se održava u subotu, 28. 9. od 18.30 do 20.00 sati uCentru Meleta, Črnomerec 46, Zagreb.
Predavanje je besplatno, a prijava obavezna zbog ograničenog broja mjesta na mail: centar.meleta@gmail.com
Program Pomoć u učenjunamijenjen je svoj školskoj djeci u obliku kontinuiranog rada i podrške unutar vašeg doma kao pomoć u savladavanju školskog gradiva i uklapanju u školski sustav.
Koristeći kontinuirani individualni pristup u radu, program se bavi specifičnim preprekama svakog djeteta ili adolescenta. Važno je za početak otkriti koji je djetetov prirodni način učenja i na osnovu toga ga postepeno voditi da nauči organizirati svoje vrijeme te tako uspije napraviti plan za učenje i ostale aktivnosti, a sve uz stalnu podršku odraslih.
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih