U većini zagrebačkih kvartova naći ćete oglase za instrukcije za razne školske predmete. Predvode jezici i prirodoslovni predmeti. Zaključak? Ako je ponuda velika, znači da je izvanškolska pomoć sve potrebnija. Često rasprave na tu temu završe komentiranjem školskog sustava, ali kada se radi o pojedinom djetetu, rasprava o sustavu je ispušni ventil koji obično ne dovodi do potrebnih konkretnih koraka koji će pomoći djetetu i obitelji koja do kasno navečer piše dječje zadaće.

Psihološki centar Blažević već duži niz godina vodi Program pomoći u učenju. Koncept je napravljen tako da program funkcionira na razmeđi pomoći u učenju, otkrivanja strategija učenja koje djetetu najviše odgovaraju i psihološke pomoći oko učenja, jer učenje nije samo misaoni proces već i emotivni i motivacijski. Svako dijete danas, s više ili manje teškoća, suočava se s vlastitim ograničenjima u procesu učenja. Ograničenja mogu biti vezana uz to da li djetetu neki predmet “leži ili ne”, ali često su vezana i uz strahove od neuspjeha, strahove od razočarenja i tuđih očekivanja te hoće li se dijete uspjeti upisati u željenu srednju školu. Ne treba zanemariti niti strahove roditelja koji često kažu slično. Sve ovo vodi povećanom pritisku na djecu, ali i na roditelje te na povećanoj potrebi za što više ovakvih programa.

Na ovom besplatnom predavanju bit će riječi o razlozima zašto sve više djece i obitelji (jer pomoć u učenju je i pomoć cijeloj obitelji) traži ovakvu pomoć, kako prepoznati koji točno oblik pomoći dijete treba, te koje su najčešće zamke koje obitelji drže u krugu frustracije kad se radi o školskim obvezama. Predavanje vodi Matea Blažević, prof. psihologije.

Za predavanje je potrebna prijava zbog ograničenog broja mjesta. Rok prijave je do petka 16. 1. 2019., ili do popunjenja mjesta. Prijaviti se možete na mail centar.meleta@gmail.com.

Predavanje se održava 17. 1. 2019. od 18.30 do 20 sati na adresi Črnomerec 46 u Zagrebu.

Više o voditeljici predavanje čitajte na www.centarmeleta.com

Tekst i foto: press