Uskoro ljepša svakodnevica u Dječjim domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku

Humanitarnom kampanjom Reci DA! za renovaciju dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku prikupljeno je 118.328 kuna. Kampanja je trajala od 1. do 31. svibnja, a kupci su je mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska.

Dječje domove u Lovranu, Dubrovniku i Sisku uskoro očekuje početak radova koji će značiti uljepšavanje dječje svakodnevice. Humanitarnom kampanjom Reci DA! za tri preostala dječja doma prikupljena je donacija u iznosu od 118.328 kuna, a iznos će biti raspodijeljen prema potrebama pojedinih domova. Posljednji val humanitarne kampanje Reci DA!, koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska trajao je od 1. do 31. svibnja, a kupci su kampanju Reci DA! mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G.

Donacija za dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku dio je dvogodišnje humanitarne kampanje Reci DA! kojom će ukupno biti obnovljeno svih 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.

"Humanitarna kampanja Reci DA! bliži se kraju i zacrtanom cilju, a to je obnova svih 13 dječjih domova u kojima su smještena djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Neizmjerno smo ponosni što smo na ovaj način pomogli uljepšati njihovu svakodnevicu, te što im pomažemo da ljepše i ugodnije odrastaju. Donacijom će se domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućiti da urede dječje sobe, dnevne boravke ili prostore za učenje i igru. Zahvaljujemo svima koji drugu godinu za redom prepoznaju poruke i plemenitost humanitarne kampanje Reci DA!", izjavio je Srđan Lisac, član Uprave tvrtke P&G za Hrvatsku.

Uz Procter&Gamble, partner kampanje Reci DA! je tvrtka Lidl Hrvatska koja svoje društveno odgovorno poslovanje temelji na brojnim humanitarnim kampanjama u lokalnim sredinama u kojima je prisutna.

"Humanitarna kampanja Reci DA! uspjela je u dvije godine trajanja pokrenuti cijelu Hrvatsku. Obnovom tri preostala dječja doma u Lovranu, Sisku i Dubrovniku uspjeli smo ispuniti obećanje koje smo zajednički postavili na početku, a to je obnova svih 13 dječjih domova u Hrvatskoj. Hvala svima koji su omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i koji su time postali dio naše velike obitelji", izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija u Lidlu Hrvatska, Marina Dijaković.

"Velika obitelj" je i naziv kratke priče koju je spisateljica za djecu Sanja Pilić posvetila djeci u dječjim domovima. Tijekom posjete domu u Lovranu Sanja Pilić je djeci darivala svoje knjige uz posebnu posvetu za svako dijete.

U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

Tekst i foto: promo

Preporučujemo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

7 igara koje uče djecu o zdravoj prehrani uz sjajnu zabavu

Ove godine roditelji mogu još lakše poučiti djecu…

Putovanje u zemlje čuda na Dekici za snove je uspjelo

Prošlog je petka održano treće izdanje Dekice za…

Maša i klaun stižu u kazalište Trešnja!

Prema popularnom serijalu priča o djevojčici Maši, spisateljice…

Pročitajte i:

Novi broj National Geographica otkriva rađanje Europe i prvih Europljana

Europljani koji žive danas, u bilo kojoj zemlji, raznovrsna su mješavina drevnih predaka koji potječu…

Volite štrudle? Onda se u rujnu vidimo u Jaškovu

Jedno od onih događanja na koje dođete nakon što ste tjedan dana postili pa da…

Znanstvene radionice časopisa National Geographic Hrvatska na otoku Krku

Ako ljetujete na Krku, svakako povedite svoje mališane u Omišalj i Njivice na znanstvene radionice…

HZZO osigurao dodatnu količinu inzulinskih pumpi za djecu i odrasle

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) osigurao je dodatna financijska sredstva, izvan mjesečnih proračuna bolnica,…