Dječje domove u Lovranu, Dubrovniku i Sisku uskoro očekuje početak radova koji će značiti uljepšavanje dječje svakodnevice. Humanitarnom kampanjom Reci DA! za tri preostala dječja doma prikupljena je donacija u iznosu od 118.328 kuna, a iznos će biti raspodijeljen prema potrebama pojedinih domova. Posljednji val humanitarne kampanje Reci DA!, koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska trajao je od 1. do 31. svibnja, a kupci su kampanju Reci DA! mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G.
Donacija za dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku dio je dvogodišnje humanitarne kampanje Reci DA! kojom će ukupno biti obnovljeno svih 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.
Uz Procter&Gamble, partner kampanje Reci DA! je tvrtka Lidl Hrvatska koja svoje društveno odgovorno poslovanje temelji na brojnim humanitarnim kampanjama u lokalnim sredinama u kojima je prisutna.
„Velika obitelj“ je i naziv kratke priče koju je spisateljica za djecu Sanja Pilić posvetila djeci u dječjim domovima. Tijekom posjete domu u Lovranu Sanja Pilić je djeci darivala svoje knjige uz posebnu posvetu za svako dijete.
U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
Tekst i foto: promo
Najveći roditeljski strah: Kako se ponašati kad se dijete izgubi u gužvi
Simptomi koji mogu pokazivati ADHD kod djece: Stručnjak objašnjava na što obratiti pažnju
Dnevno spavanje kod bebe: Kako znati da je spremna za novu rutinu i kada treba pričekati?
13 životnih vještina koje dijete treba znati od malih nogu
'Jednostavne' i 'teške' bebe: Zašto su neki mališani mirni i vole društvo, a drugi nervozni i stalno plaču