Uskoro ljepša svakodnevica u Dječjim domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku

Humanitarnom kampanjom Reci DA! za renovaciju dječjih domova u Lovranu, Dubrovniku i Sisku prikupljeno je 118.328 kuna. Kampanja je trajala od 1. do 31. svibnja, a kupci su je mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G u trgovinama Lidla Hrvatska.

Dječje domove u Lovranu, Dubrovniku i Sisku uskoro očekuje početak radova koji će značiti uljepšavanje dječje svakodnevice. Humanitarnom kampanjom Reci DA! za tri preostala dječja doma prikupljena je donacija u iznosu od 118.328 kuna, a iznos će biti raspodijeljen prema potrebama pojedinih domova. Posljednji val humanitarne kampanje Reci DA!, koju su zajednički provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska trajao je od 1. do 31. svibnja, a kupci su kampanju Reci DA! mogli podržati kupnjom izdvojenih proizvoda tvrtke P&G.

Donacija za dječje domove u Lovranu, Sisku i Dubrovniku dio je dvogodišnje humanitarne kampanje Reci DA! kojom će ukupno biti obnovljeno svih 13 dječjih domova kojima je osnivač Republika Hrvatska.

"Humanitarna kampanja Reci DA! bliži se kraju i zacrtanom cilju, a to je obnova svih 13 dječjih domova u kojima su smještena djeca bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Neizmjerno smo ponosni što smo na ovaj način pomogli uljepšati njihovu svakodnevicu, te što im pomažemo da ljepše i ugodnije odrastaju. Donacijom će se domovima u Lovranu, Sisku i Dubrovniku omogućiti da urede dječje sobe, dnevne boravke ili prostore za učenje i igru. Zahvaljujemo svima koji drugu godinu za redom prepoznaju poruke i plemenitost humanitarne kampanje Reci DA!", izjavio je Srđan Lisac, član Uprave tvrtke P&G za Hrvatsku.

Uz Procter&Gamble, partner kampanje Reci DA! je tvrtka Lidl Hrvatska koja svoje društveno odgovorno poslovanje temelji na brojnim humanitarnim kampanjama u lokalnim sredinama u kojima je prisutna.

"Humanitarna kampanja Reci DA! uspjela je u dvije godine trajanja pokrenuti cijelu Hrvatsku. Obnovom tri preostala dječja doma u Lovranu, Sisku i Dubrovniku uspjeli smo ispuniti obećanje koje smo zajednički postavili na početku, a to je obnova svih 13 dječjih domova u Hrvatskoj. Hvala svima koji su omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i koji su time postali dio naše velike obitelji", izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija u Lidlu Hrvatska, Marina Dijaković.

"Velika obitelj" je i naziv kratke priče koju je spisateljica za djecu Sanja Pilić posvetila djeci u dječjim domovima. Tijekom posjete domu u Lovranu Sanja Pilić je djeci darivala svoje knjige uz posebnu posvetu za svako dijete.

U 13 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 298 djece, a za 427 djece se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.

Tekst i foto: promo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Pokažite im da nisu sami! Darujte im osmijeh na srcu!

U nedjelju će se na HTV1 održati završna…

Božić u ŠPUD-u: podržimo mlade kreativce na najjače!

Ovu subotu, 14. prosinca 2019. od 11 do…

Motivirajte klince na zdraviju prehranu pomoću Stikeeza iz Lidla

U Lidl su ponovno stigli Stikeezi – šarena…

Pročitajte i:

Sajam vjenčanja Zagreb s preko 200 izlagača održava se 22. godinu za redom

Sajam vjenčanja Zagreb otvara svoja vrata čak 22. godinu za redom u Areni Zagreb, od…

Djeco, jeste li za kreativno druženje s ludim klobučarom?

Etnografski muzej u Zagrebu poziva na ludozabavni program za djecu uz izložbu “Kapa dolje! Priča…

dijete s ADHD-om u skoli

Savjetovanje za povećanje motivacije i samokontrole djeteta s ADHD-om u školi i svakodnevnim obvezama

Savjetovanje za roditelje “Povećanje motivacije i samokontrole djeteta u školi i svakodnevnim obvezama” posvećeno djeci…

Dan crvenih haljina podsjeća nas na važan zdravstveni problem

S obzirom na činjenicu da je moždani udar treći vodeći uzrok smrti u žena, pod…