U povodu 20 godina djelovanja Hrabri je telefon unutar kampanje „Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći“ danas predstavio jedinstveno partnerstvo s Viberom s kojim su za ovu prigodu predstavili poseban javni račun, paket stickera te chatbot. Otvaranjem novoga komunikacijskog kanala Hrabri telefon želi približiti djeci, mladima te posebno adolescentima svoju savjetodavnu liniju 116 111.

Djeca i mladi sve se više susreću sa suvremenim problemima vršnjačkog nasilja i društvene izoliranosti, nesretnim ljubavima, lošim ocjenama u školi te bi željeli podijeliti svoje probleme s nekim, no često nailaze na neshvaćanje i zatvorena vrata. Preko Viberova javnog računa Hrabri će telefon u sljedeća tri mjeseca s javnosti podijeliti priče svojih volontera te anonimne priče djece i mladih koji žele iznijeti svoja iskustva kako bi osvijestili probleme s kojima se susreću.

Puštanje javnog računa prati i Viber sticker paket Hrabrog telefona s hrabrim medvjedićem kao zaštitnim znakom. Korištenjem stickera djeca i mladi moći će u bilo kojem trenutku dati svojim prijateljima podršku, pokazati im koliko ih vole i da mogu računati na njih. Sticker paket dostupan je za besplatno preuzimanje za sve korisnike Vibera na području Hrvatske, a može se preuzeti na http://bit.ly/Hrabri_Stickeri.

stickeri-koji-govore-kada-rijeci-nisu-dovoljne

Chatbot Hrabrog telefona potpuno je anoniman i približit će djelovanje udruge djeci, mladima i roditeljima te ih potaknuti da se jave Hrabrom telefonu čiji će volonteri njihove probleme saslušati i pristupiti im stručno, zainteresirano i s pažnjom. Hrabrom telefonu svi su problemi važni i svaki se problem sluša kao da je najveći.

„U partnerstvu s Viberom želimo pristupiti djeci, mladima i posebno adolescentima preko kanala kojima se redovito koriste tako da osvijeste da nisu sami, da se i drugi susreću sa sličnim situacijama i da će savjetovatelji Hrabrog telefona biti tu za njih bez obzira na to koji problem imaju. Naš zaštitni znak, hrabri medvjedić, 'oživljen' je preko Viber stickera te ga svi korisnici Vibera u Hrvatskoj mogu preuzeti preko sticker paketa i koristiti ga u raznim emotivnim situacijama“ – rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

Podržite kampanju i pristupite javnom računu Hrabrog telefona na Viberu, preuzmite sticker paket na http://bit.ly/Hrabri_Stickerii pokrenite chatbot.

stickeri-koji-govore-kada-rijeci-nisu-dovoljne

Tekst i foto: press