20-tak djevojčica do sada je boravilo u prostoru koji nije obnavljan 30 godina, a iz donacije koju su omogućile tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska promijenjeni su dotrajali prozori, u potpunosti su obnovljeni zidovi i podovi, a djevojčice su dobile moderne i udobno namještene sobe. Uređenje je provodio tim dizajnerice interijera Mirjane Mikulec, čemu su se posebno veselile djevojčice jer su prilikom uređenja uvažene njihove želje i ideje.
Humanitarna kampanja Reci DA! u prvom je valu prikupila 166 tisuća kuna pri čemu su obnovljeni domovi u Zagrebu, Puli, Splitu i Osijeku. Drugi val kampanje traje do kraja studenog, a i vi se možete uključiti kupnjom proizvoda tvrtke Procter&Gamble u trgovinama Lidla diljem Hrvatske, te pomoći obnovi dječjih domova u Vinkovcima, Lipiku i Selcu. Kampanja Reci DA! se nastavlja do kraja iduće godine pri čemu će se obnoviti svih 12 domova kojima je osnivač Republika Hrvatska. Podršku kampanji Reci DA! pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih.
Izgled Dječjeg doma A. G. Matoš prije i poslije obnove možete pogledati u videu.
Tekst, foto, video: promo
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan