Andrea Cmrečki je oduševila svojom linijom daVida's mode za djecu, a mali modeli su i te kako profesionalno nosili njezine modele modnom pistom i oduševili prisutne.

Uz puno glazbe i plesa, za zabavne i edukativne dječje igre pobrinuo se izlagač Arena centar i Carpyland igraonica za djecu koje su sa odličnim cjelodnevnim programom animirali i zabavljali posjetitelje. Besplatne masaže Slobodnih masera, savjeti o sigurnosti doma i zdravlja cijele obitelji, bile su teme na štandu partnera osiguranja Merkur.

pjesma-ples-i-smijeh-odrzan-family-dan-u-sklopu-floraarta

Posjetitelji Family Day-a mogli su prelistati časopise obiteljske grupe magazina Adria Medije Zagreb, koji već godinama drže vodeće mjesto na hrvatskom tržištu u svojoj kategoriji.

pjesma-ples-i-smijeh-odrzan-family-dan-u-sklopu-floraarta

Lisa je tako tjednik za svestranu ženu koji u Hrvatskoj izlazi već 14 godina, ne gubi svoju čitalačku publiku i za sobom je ostavio dva slična magazina koja se nisu mogla nositi sa zahtjevima tržišta. Lisu rade profesionalni i iskusni novinari koji iz tjedna u tjedan donose žive priče, potkrijepljene provjerenim izvorima, nudi savjete s područja zdravlja, ljepote, psihologije, mode, kulture... Uz ovaj uspješni tjednik Adria Media Zagreb ponosno je predstavila i svoje dugogodišnje uspješnice na području mjesečnika:

Moj stan na hrvatskom tržištu izlazi već 12 godina, prodaje se samostalno a ne kao prilog i u toj kategoriji je najprodavaniji časopis za uređenje interijera te se sadržajem bitno razlikuje od ostalih izdanja koja obrađuju tematiku interijera.

pjesma-ples-i-smijeh-odrzan-family-dan-u-sklopu-floraarta

Moj lijepi vrt je nakon gašenja konkurencije ostao jedini mjesečnik za cvijeće, hortikulturu i bilje, te se iz godine u godinu sve više učvršćuje u svojoj niši kao neizostavni brand na tom području.

Prošle je godine lansiran dvomjesečnik Lijepa i aktivna, za žene koje vole sport, drže do svoga izgleda, zdravlja, fizičke i mentalne spreme, a prodajne brojke pokazuju kako je tržište i te kako bilo spremno za ovaj profil časopisa.

Uz sve navedene tu je i perjanica obiteljske grupe magazina, Sensa, mjesečnik za sretniji život, duhovnost i zdravlje, izveden vrlo luksuzno, vizualno raskošan, s vrlo kvalitetnim temama i tekstovima koji su zamijećeni i izvan naših granica. Sensa kao originalni hrvatski proizvod ima i svoje licence izvan granica Hrvatske.

pjesma-ples-i-smijeh-odrzan-family-dan-u-sklopu-floraarta
zagreb 04062016 family day, bundek snimio drazen kokoric

Obiteljska grupa magazina Adria Medije Zagreb, vodeća je u svojim nišama, i potvrđuje visoku razinu profesionalnosti i produkcije u ovoj izdavačkoj kući.

Sama izdanja razgrabljena su na pultovima Family Daya na Bundeku.

U subotu 4. lipnja 2016. Adria Media Zagreb predstavila je svoje obiteljske magazine na događanju Family Day. Organizirano je na Bundeku, u okviru izložbe Floraart, i obilježili su ga nastupi brojnih dječjih i odraslih zborova, malih i velikih plesača, te raznih kreativaca

Tekst: press

Foto: Dražen Kokorić