Pjesma, ples i smijeh – održan Family dan u sklopu Floraarta

U subotu 4. lipnja 2016. Adria Media Zagreb predstavila je svoje obiteljske magazine na događanju Family Day. Organizirano je na Bundeku, u okviru izložbe Floraart, i obilježili su ga nastupi brojnih dječjih i odraslih zborova, malih i velikih plesača, te raznih kreativaca

Andrea Cmrečki je oduševila svojom linijom daVida’s mode za djecu, a mali modeli su i te kako profesionalno nosili njezine modele modnom pistom i oduševili prisutne.

Uz puno glazbe i plesa, za zabavne i edukativne dječje igre pobrinuo se izlagač Arena centar i Carpyland igraonica za djecu koje su sa odličnim cjelodnevnim programom animirali i zabavljali posjetitelje. Besplatne masaže Slobodnih masera, savjeti o sigurnosti doma i zdravlja cijele obitelji, bile su teme na štandu partnera osiguranja Merkur.

2Z4A4825

Posjetitelji Family Day-a mogli su prelistati časopise obiteljske grupe magazina Adria Medije Zagreb, koji već godinama drže vodeće mjesto na hrvatskom tržištu u svojoj kategoriji.

2Z4A5012

Lisa je tako tjednik za svestranu ženu koji u Hrvatskoj izlazi već 14 godina, ne gubi svoju čitalačku publiku i za sobom je ostavio dva slična magazina koja se nisu mogla nositi sa zahtjevima tržišta. Lisu rade profesionalni i iskusni novinari koji iz tjedna u tjedan donose žive priče, potkrijepljene provjerenim izvorima, nudi savjete s područja zdravlja, ljepote, psihologije, mode, kulture… Uz ovaj uspješni tjednik Adria Media Zagreb ponosno je predstavila i svoje dugogodišnje uspješnice na području mjesečnika:

Moj stan na hrvatskom tržištu izlazi već 12 godina, prodaje se samostalno a ne kao prilog i u toj kategoriji je najprodavaniji časopis za uređenje interijera te se sadržajem bitno razlikuje od ostalih izdanja koja obrađuju tematiku interijera.

2Z4A5087

Moj lijepi vrt je nakon gašenja konkurencije ostao jedini mjesečnik za cvijeće, hortikulturu i bilje, te se iz godine u godinu sve više učvršćuje u svojoj niši kao neizostavni brand na tom području.

Prošle je godine lansiran dvomjesečnik Lijepa i aktivna, za žene koje vole sport, drže do svoga izgleda, zdravlja, fizičke i mentalne spreme, a prodajne brojke pokazuju kako je tržište i te kako bilo spremno za ovaj profil časopisa.

Uz sve navedene tu je i perjanica obiteljske grupe magazina, Sensa, mjesečnik za sretniji život, duhovnost i zdravlje, izveden vrlo luksuzno, vizualno raskošan, s vrlo kvalitetnim temama i tekstovima koji su zamijećeni i izvan naših granica. Sensa kao originalni hrvatski proizvod ima i svoje licence izvan granica Hrvatske.

Obiteljska grupa magazina Adria Medije Zagreb, vodeća je u svojim nišama, i potvrđuje visoku razinu profesionalnosti i produkcije u ovoj izdavačkoj kući.

Sama izdanja razgrabljena su na pultovima Family Daya na Bundeku.

Tekst: press

Foto: Dražen Kokorić

Preporučujemo

Tagovi: , , ,

Vezano uz temu

Pomozite djetetu da izrazi osjećaje

Treba li i u kojoj mjeri ignorirati djetetove…

Dolazi li Djed Božićnjak?

Za vrijeme blagdana brojni roditelji diljem svijeta razveseljavaju…

VIDEO: Kako zapravo izgleda Božić s bebom u kući

Savjet: svakako pogledati. Osobito ako imate malo puzavo…

Kad Božić zakuca na vrata

Prije nego vas blagdanska euforija potpuno obuzme, želimo…

Pročitajte i:

Gdje završava moda, a počinje stil? S Elleom u Londonu!

Slavljenički broj ELLE časopisa je na kioscima!

Dječji festival plesa Kliker i Life Long Burning međunarodna koreografska konvencija uskoro u Zagrebu

Zagreb je od 23. do 26. 10. 2019. domaćin Međunarodne plesne konvencije u okviru EU…

I djecu bi već trebalo upoznavati s osnovama oživljavanja

U Hrvatskoj osnove oživljavanja zna jedan od deset građana, a na sjeveru Europe svaki drugi.…

Proglašeni dobitnici Sensa Loves izbora 2019.

U šarmantnom prostoru hotela Canopy by Hilton održan je prvi #SensaLoves izbor za 2019. godinu…