Obnova Dječjeg doma Zagreb u sklopu humanitarne kampanje „Reci da!“

Započele su pripreme za uređenje četiriju dječjih domova u kojima će se djeci uljepšati svakodnevnica i omogućiti ugodnije odrastanje. Humanitarna kampanja Reci DA! odvija se pod pokroviteljstvom tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska, a za dizajnersko uređenje interijera pobrinut će se Mirjana Mikulec

Dječji dom Zagreb prvi je od četiri dječja doma u Hrvatskoj u kojemu su započele pripreme za uređenje i opremanje prostora u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska - Reci DA!

U dogovoru s ravnateljicom Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, koji je u sastavu Dječjeg doma Zagreb, obnavljat će se prostor u kojemu borave djevojčice i kojemu je potrebna potpuna rekonstrukcija.

"Najnužnija nam je zamjena stolarije na objektu u kojemu su smještene djevojke. Prozori su dotrajali i zimi je jako teško zagrijati prostor. Veselimo se i svim ostalim zahvatima koje bismo ovom prilikom mogli ostvariti jer sami zadovoljavamo osnovne potrebe Doma i bez donacija nam je jako teško osuvremeniti prostor. Zahvaljujemo od srca tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska na udruživanju snaga kako bi se prikupila donacija ne samo za nas, nego i za ostalih 13 domova u Hrvatskoj", izjavila je ravnateljica Dječjeg doma Antun Gustav Matoš, Đurđa Ćaćić.

1

Osim uređenja prostora predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki za 47 djece.

Prostor koji će se opremati obišla je i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec koja će sa svojim timom suradnika sudjelovati u uređenju dječjih domova. Već tijekom razgledavanja prostora su uočene brojne prilike za uređenje i uljepšavanje dječje svakodnevice, kao i prijedlozi za uređenje.

"Veliko mi je zadovoljstvo što sudjelujem u kampanji "Reci DA". Emocionalni angažman svih nas puno je veći, čak i veći od zahvata koji su potrebni da se djeci omogući ugodnije odrastanje. Zato ćemo se potruditi i njih uključiti u cijeli postupak te poslušati dječje ideje jer ovaj prostor djeca trebaju smatrati domom. Sada smo na samom početku projekta na kojemu ćemo raditi cijelo ljeto i veselimo se slikama koje će pokazati što smo učinili za djecu", izjavila je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.

Osim doma u Zagrebu, u prvom valu kampanje "Reci DA!" uređivat će se i domovi u Osijeku, Puli i Splitu.

I tvrtka Lidl Hrvatska je sve svoje snage u posljednja dva mjeseca usmjerila na potporu kampanji "Reci DA!" Partnerski projekt dviju tvrtki nastavlja se već drugu godinu za redom.

2

Humanitarna akcija "Reci DA" u svim trgovinama Lidla traje do kraja lipnja. Kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima u Zagrebu, Osijeku, Puli i Splitu.

Kampanju "Reci DA!" podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece.

Tekst i foto: promo

Preporučujemo

Tagovi: , ,

Vezano uz temu

Pridružite se humanitarnoj akciji za spas Dječje kuće Borovje

Dječjoj kući Borovje ove godine nisu novčano poduprti…

Četiri skoka sa zadarske rive za djecu s poteškoćama u razvoju

Dvanaesti dm millennium jump održat će se u…

Zbog vremena otkazan humanitarni piknik udruge 'Jak kao Jakov'

Piknik koji se trebao održati na livadi jezera…

Pročitajte i:

Novi broj National Geographica otkriva rađanje Europe i prvih Europljana

Europljani koji žive danas, u bilo kojoj zemlji, raznovrsna su mješavina drevnih predaka koji potječu…

Volite štrudle? Onda se u rujnu vidimo u Jaškovu

Jedno od onih događanja na koje dođete nakon što ste tjedan dana postili pa da…

Znanstvene radionice časopisa National Geographic Hrvatska na otoku Krku

Ako ljetujete na Krku, svakako povedite svoje mališane u Omišalj i Njivice na znanstvene radionice…

HZZO osigurao dodatnu količinu inzulinskih pumpi za djecu i odrasle

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) osigurao je dodatna financijska sredstva, izvan mjesečnih proračuna bolnica,…