Veseloj atmosferi u Slobodnoj Fašničkoj Republici, od 14. do 25. veljače, doprinijet će i ove godine uvijek originalni i maštoviti nastupi fašničkih skupina iz samoborskih mjesnih odbora i gradskih četvrti. Oni time nastavljaju tradiciju Josipa Komparea iz 19. stoljeća, koji je fašnik doveo na ulice i trgove te na satiričan način komentirao aktualnu društvenu situaciju.

Ove će se godine za to pobrinuti mjesni odbori Domaslovec, Konščica, Pavučnjak, Celine i Rude te Gradska četvrt Južno naselje. Mjesecima se marljivo pripremaju za svoj nastup, što se svake godine vidi i po bogatoj scenografiji, kostimima i koreografiji. S kakvim će alegorijskim kolima i scenarijem ove godine izaći pred fašnički puk još drže u tajnosti, no sve će se znati kad kroče na Trg fašničkih velikana i središnju pozornicu. To će, kako je i prije bilo, i ovaj put biti tijekom dvije fašničke nedjelje, 16. i 23. veljače, od 15 sati.

mastovitost-i-kritika-drustva-na-samoborskom-fasniku

Njihove nastupe i alegorijska kola ocjenjivat će žiri te proglasiti tri najuspjelija nastupa, dok će svi ostali mjesni odbori zauzeti 4. mjesto, a ukupni nagradni fond za sve njih iznosi 90 tisuća kuna.

Mjesni odbori ove će godine svoje tabore imati u Livadićevoj ulici, gdje će s puno veselja, uz domaće delicije, dočekati svoje poklonike.

Pobjednici ovogodišnjeg natjecanja u nastupu mjesnih odbora po nagrade će doći na zatvaranju 194. Samoborskog fašnika, na završnoj ceremoniji, u utorak, 25. veljače.

Sve aktualnosti vezane uz 194. Samoborski fašnik pratite na službenoj web stranici www.samobor.hr/fasnik.