Nažalost nije. Do toga zaključka došli su novinari Njemačke javne televizije WDR radeći reportažu za emisiju Markt. Kako navodi Netmomos.de novinari su napravili test proizvoda i zaključili kako često upravo veća pakiranja plaćamo skuplje. Naime, tri od pet testiranih proizvoda koje su kupili u XXL pakiranju bila su skuplja na 100 g od običnih pakiranja.

Posebno snažno se istaknula razlika kod jedne poznate čokolade koja je u većem pakiranju bila čak 23% skuplja. Proizvođač je novinarima WDR-a izdao priopćenje kako je to tako jer je proizvodnja većeg pakiranja kod dotične čokolade skuplja od proizvodnje običnog pakiranja.

Slatkiši obično skuplji

Stručnjaci za zaštitu prava potrošača za emisiju su otkrili zašto se takva situacija najčešće događa upravo sa slatkišima. Naime, slatkiše obično kupujemo spontano i ne gledamo toliko na cijenu. Zato nam stvarne cijene ustvari uopće ne upadaju u oči.

Kako bismo uvijek znali isplati li nam se uzimati veće pakiranje, uvijek je korisno pogledati na policu gdje stoji cijena proizvoda i gdje bi trebala biti istaknuta i cijena po kilogramu ili na 100 g proizvoda.

Na kraju novinari zaključuju da kod kupnje XXL pakiranja vrijedi: Rijetko kad ćete uštedjeti novac. Ono što eventualno možete uštedjeti jest vrijeme jer veće pakiranje dulje traje.

Tekst: Netmomos.de

Foto: Profimedia