Dramske radionice sve su popularnije i dostupnije, no često publika može vidjeti samo produkciju, predstavu dramske grupe. Rijetko se govori o radu na predstavi te o najvažnijim procesima koji se događaju unutar grupe; kako postići grupnu dinamiku, kako prilagoditi predstavu svima, koje nas zamke očekuju na putu, što zaista polaznici rade na satovima dramskih radionica?

Cilj Otvorenih dana dramskog studija kazališta Trešnja koji se održavaju od četvrtka, 26. siječnja do subote, 28. siječnja je da zainteresiranoj javnosti (roditeljima, učiteljima, pedagozima, budućim polaznicima) osigura nova znanja sa svih aspekata rada na dramskim produkcijama; od formiranja grupe, odabira teksta, nastanka predstave. Zbog toga su pripremili improvizacije, radionice, predstave (u kojima igraju polaznici Trešnjinog studija) i diskusije na temu korištenja dramske pedagogije u svakodnevnom životu i socijalnom razvoju djece i mladih.

26. siječnja - 28. siječnja 2017.

Na sve aktivnosti Otvorenih vrata dramskog studija kazališta Trešnja ulaz je slobodan.

Cilj je predstaviti dostignuća postojećih polaznika i njihovih mentora, te otvoreno diskutirati o izazovima u dramskoj pedagogiji.

Raspored aktivnosti:

ČETVRTAK 26. 1. 2017.

19.30   KLUPICA - igre i improvizacije/

SAN LJETNE NOĆI - vježbe iz Shakespearea

*Preporučena dob: od 10 godina

20.30   DISKUSIJA

Klupica je predstava od niza skečeva nastalih iz improvizacija. Priče se vrte oko događaja na jednoj klupici u parku.

imate-li-talentiranog-glumca-u-kuci

SAN LJETNE NOĆI

Scensko čitanje određenih scena iz poznatog Shakespeareovog djela. Čitajući pojedine scene iz Sna ljetne noći, glumci pokazuju na koji način mogu preko čitanja teksta improvizirati scenu i odglumiti je pred publikom bez prethodnog uvježbavanja.

DISKUSIJA

Kako improviziramo?

Kako pristupiti klasičnom tekstu?

PETAK 27. 1. 2017.

19.30 TREŠNJALOT

20.45. DISKUSIJA

*Preporučena dob: od 13 godina

TREŠNJALOT

Predstava inspirirana skečevima Monthy Pythona na temu kralja Artura i vitezova okruglog stola. Polaznici su predstavu osmislili na improvizacijama, a od njih je dramaturg Filip Jurjević složio tekstualni predložak. Glume polaznici grupe 7a: Mladen Hren, Sunčan Vojvodić, Mihael Rubinić, Rebeka Čuljak, Lea Ivanec, Stjepan Gašparić, Franko Gracin, Nina Cvjetković, Morena Pogačić, Petar Bartolec, Adrian Barišić, Tea Kržak, Maja Marija Porobija, Tara Martinko, Vilim Kalle.

DISKUSIJA

Kako nastaje autorski projekt?

28. 1. 2017.

OGLEDNI SATI TREŠNJINIH RADIONICA

10 -12  OGLEDNI SAT PLESNIH RADIONICA

Voditeljica: Ivana Miletić  (preporučena dob polaznika: 5-12 godina)

Opis: Upisali biste dijete na plesne radionice, ali voljeli biste vidjeti kako izgleda jedan sat plesnih radionica?

10-14 RADIONICA BUFFONA

Voditeljica: Maja Kovač (Preporučena dob polaznika: 12-18 godina)

Opis: Buffon je kazališna tehnika koja se temelji na umjetnosti ismijavanja. Dolazi od latinske riječi buffare što znači napuhavati, zato jer bi glumci (koji su se zvali Buffo u starome Rimu) napuhali obraze kako bi proizvodili zvukove i nasmijavali publiku. Metoda se bazira na osmišljavanju i izgradnji imaginarnog tijela i istražuje mogućnosti takvog tijela kroz različite improvizacije i scenske situacije.

14-16  OGLEDNI SAT DRAMSKE RADIONICE

Voditelj: Danijel Radečić (Preporučena dob: 7)

Opis: Upisali biste dijete na dramske radionice, ali voljeli biste vidjeti kako izgleda jedan sat dramskih radionica?

Tekst i foto: GK Trešnja