IKEA već punih pet godina u Hrvatskoj!

Donosimo popis najprodavanijih proizvoda u trgovačkom lancu IKEA tijekom proteklih pet godina. Jeste li i vi kupili neki od ovih proizvoda?

Na današnji dan robna kuća IKEA Zagreb bilježi jubilarnu, petu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj (21. 08. 2014. – 21. 08. 2019.). Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom pet godina robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je više od 8,5 milijuna kupaca, web-stranica IKEA.hr imala je 28 milijuna posjetitelja, u igraonici IKEA Småland igralo se gotovo 139.000 mališana, a skoro 105.000 ljudi sudjelovalo je na raznim radionicama koje je organizirala IKEA. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj i dalje su LED žarulje, kojima IKEA želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.331.916 različitih LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj ostvarili uštedu od oko 800 milijuna kWh ili skoro 350 milijuna kuna.

U IKEA FAMILY program lojalnosti danas je uključeno više od 292.000 članova.

Već u prvoj godini poslovanja, IKEA je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je 2016. i 2017. bila među tri najbolja poslodavca.

Nakon što su IKEA dostavni centri otvoreni u Rijeci, Splitu i Osijeku, od veljače ove godine djeluje i četvrti - IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Od 1. kolovoza ove godine sve dostave robe naručene putem IKEA web stranice u sva četiri dostavna centra potpuno su besplatne za sve korisnike.

U provedbi programa "Raznolikost i inkluzija", IKEA se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost, koja je za tvrtku IKEA jedno od osnovnih ljudskih prava. Tako su više od polovice rukovoditelja IKEA Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, IKEA Hrvatska je dvije godine zaredom, 2018. i 2019., organizirala sveobuhvatnu kampanju "Ravnopravnost je bolja za sve". Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima 2018. i 2019. u Zagrebu, uoči 8. ožujka, Međunarodnog dana žena.

Ove godine, u suradnji s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj i još pet tvrtki - Coca-Cola HBC Hrvatska, AstraZeneca, Tele2, Oriflame i Atlantic Grupom, IKEA je osnovala savez za rodnu ravnopravnost, kojim su se navedene tvrtke obavezale na dodatne napore u osnaživanju položaja žena. IKEA je osigurala i posebnu pogodnost za sve nove tate - mjesec dana plaćenog dopusta, kako bi dodatno pomogla obiteljima da se prilagode novonastalim obvezama nakon što se majke, odnosno partnerice IKEA očeva, vrate s porodiljnog dopusta na posao.

Raznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

Tekst i foto: press

Preporučujemo

Tagovi: ,

Vezano uz temu

Zabavom u pidžamama otvoren IKEA noćni klub

Prvi festival koji slavi dobar san, u robnoj…

IKEA predstavlja ograničenu kolekciju namijenjenu mladim ljudima u pokretu

Mijenjanje doma nije lako, pogotovo kada morate prenijeti…

IKEA Art event 2019. stiže i kod nas!

Umjetnost se rasprostire pod tvojim nogama. Ili na…

Pročitajte i:

Uručen donacijski ček povodom akcije Pink ribbon dm-a i Storyja

Ovoga listopada vodeći lanac drogerija dm i lifestyle tjednik Story organizirali su akciju Pink Ribbon…

Zimsko izdanje Storybooka otvara sezonu hedonizma

Uz raskošno izdanje magazina Storybook utonite u sezonu lijepih tema i hedonističkih iskustava, kojima se…

Tribina o razvoju ovisničkog ponašanja mladih

Rizici od zlouporabe sredstava ovisnosti kod adolescenata mogu se uvelike smanjiti preventivnim programima i kontinuiranom…

Story shopping district

Ovog petka 6. prosinca i subote 7. prosinca Story donosi shopping poslasticu u srcu Zagreba.