IKEA već punih pet godina u Hrvatskoj!

Donosimo popis najprodavanijih proizvoda u trgovačkom lancu IKEA tijekom proteklih pet godina. Jeste li i vi kupili neki od ovih proizvoda?

Na današnji dan robna kuća IKEA Zagreb bilježi jubilarnu, petu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj (21. 08. 2014. – 21. 08. 2019.). Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom pet godina robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je više od 8,5 milijuna kupaca, web-stranica IKEA.hr imala je 28 milijuna posjetitelja, u igraonici IKEA Småland igralo se gotovo 139.000 mališana, a skoro 105.000 ljudi sudjelovalo je na raznim radionicama koje je organizirala IKEA. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj i dalje su LED žarulje, kojima IKEA želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.331.916 različitih LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj ostvarili uštedu od oko 800 milijuna kWh ili skoro 350 milijuna kuna.

U IKEA FAMILY program lojalnosti danas je uključeno više od 292.000 članova.

Već u prvoj godini poslovanja, IKEA je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je 2016. i 2017. bila među tri najbolja poslodavca.

Nakon što su IKEA dostavni centri otvoreni u Rijeci, Splitu i Osijeku, od veljače ove godine djeluje i četvrti - IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Od 1. kolovoza ove godine sve dostave robe naručene putem IKEA web stranice u sva četiri dostavna centra potpuno su besplatne za sve korisnike.

U provedbi programa "Raznolikost i inkluzija", IKEA se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost, koja je za tvrtku IKEA jedno od osnovnih ljudskih prava. Tako su više od polovice rukovoditelja IKEA Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, IKEA Hrvatska je dvije godine zaredom, 2018. i 2019., organizirala sveobuhvatnu kampanju "Ravnopravnost je bolja za sve". Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima 2018. i 2019. u Zagrebu, uoči 8. ožujka, Međunarodnog dana žena.

Ove godine, u suradnji s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj i još pet tvrtki - Coca-Cola HBC Hrvatska, AstraZeneca, Tele2, Oriflame i Atlantic Grupom, IKEA je osnovala savez za rodnu ravnopravnost, kojim su se navedene tvrtke obavezale na dodatne napore u osnaživanju položaja žena. IKEA je osigurala i posebnu pogodnost za sve nove tate - mjesec dana plaćenog dopusta, kako bi dodatno pomogla obiteljima da se prilagode novonastalim obvezama nakon što se majke, odnosno partnerice IKEA očeva, vrate s porodiljnog dopusta na posao.

Raznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

Tekst i foto: press

Preporučujemo

Tagovi: ,

Vezano uz temu

Zabavom u pidžamama otvoren IKEA noćni klub

Prvi festival koji slavi dobar san, u robnoj…

IKEA predstavlja ograničenu kolekciju namijenjenu mladim ljudima u pokretu

Mijenjanje doma nije lako, pogotovo kada morate prenijeti…

IKEA Art event 2019. stiže i kod nas!

Umjetnost se rasprostire pod tvojim nogama. Ili na…

Pročitajte i:

Medo Đuro kod zubara - nova predstava za najmlađu publiku

Svako dijete voli jesti slatkiše i piti sokove, ali pranje zuba u početku je dosadna…

Novi broj National Geographica otkriva opasnosti koje nam prijete zbog ubrzanog otapanja leda te posljedice koje će ono imati na klimatske promjene

Jeste li osigurali svoje izdanje National Geographica Hrvatska? Potražite novi broj na svim kioscima od…

Dan otvorenih vrata centra KNAP

Danas, 13. rujna, Centar kulture na Peščenici KNAP otvara svoja vrata svim građanima željnih kulture…

Premijera predstave Smjehuljica i Mrgud

U četvrtak, 19. rujna 2019. s početkom u 19 sati u Centru za kulturu Trešnjevka…