Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći

Započela nova kampanja Hrabrog telefona kojom želi potaknuti mlade da progovore o svojim problemima

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111. Kampanja pod nazivom "Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći" započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se i plakatima u školama i zagrebačkim tramvajima.

"Koma ocjene", "strogi starci", "bolan prekid", "nitko me ne zove van"… samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim svojim problemom, prolazeći kroz velike emotivne i socijalne promjene.

Savjetovatelji Hrabrog telefona pristupaju svakom problemu stručno, zainteresirano i s pažnjom – od svakodnevnih problema do onih najtežih, Hrabrom telefonu su svi problemi važni. Stoga im upravo to želimo poručiti ovom kampanjom - Tu smo za tebe, bez obzira koji je tvoj problem; Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći. - rekla je Hana Hrpka, prof. psihologije, predsjednica udruge Hrabri telefon.

Kampanja se provodi zahvaljujući partnerima, donatorima i sponzorima Hrabrog telefona: Señor, Outdoor Akzent, Hrvatska elektroprivreda, Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva, Grad Zagreb, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, T-Hrvatski telekom, B1 plakati, Teen 385, Viber, Mediacor te pod medijskim pokroviteljstvom Nov@TV i Dnevnik.hr.

Od svojeg osnutka 1997. godine, Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija Udruge je doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Pomoć putem Hrabrog telefona djeca mogu potražiti svakim radnim danom od 9 do 20 sati na besplatnom broju 116 111. Za one koje radije koriste drugačije oblike komunikacije tu je savjetovanje putem chata (na www.hrabritelefon.hr/chat) i e-maila (savjet@hrabritelefon.hr). Osim Hrabrog telefona za djecu, roditeljima, stručnjacima i drugim osobama iz djetetove okoline dostupan je Hrabri telefon za mame i tate na broju 0800 0800.

Tekst i foto: press

Preporučujemo

Tagovi: , , ,

Vezano uz temu

Stickeri koji govore kada riječi nisu dovoljne

Kampanja „Hrabri telefon sluša kao da je svaki…

20. rođendan Hrabrog telefona

Povodom 20 godina djelovanja i obilježavanja Tjedna djeteta,…

Pročitajte i:

Svečana 50. izvedba predstave za najmlađe 'Iš`o Viljo u dućan'

Lutkarska predstava Iš'o Viljo u dućan igrat će 18. prosinca u 18 sati svoju 50.…

Hrabri telefon započeo kampanju 'Dijete ili počinitelj?'

Na II. međunarodnoj bienalnoj konferenciji o STOP programu Hrabri telefon predstavio je novu kampanju pod…

Ispratite 2018. uz novu Sensu!

Posljednja Sensa u ovoj godini stigla je na kioske. Ne propustite ovaj mjesec limitirani paket…

Metodu 'nasilje za nasilje' ne zaslužuju ni učitelji, ni djeca, ni roditelji

Nekolicina različitih udruga, među kojima i Hrabri telefon, Udruga Korak po korak te Društvo za…