'Story je bio prvi i unazad osam godina ostao jedini lifestyle tjednik koji svoj jedan broj u listopadu posvećuje podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. Izuzetno sam sretna i ponosna kad vidim pomake koji su se u tom razdobllju dogodili u svijesti naših čitatelja, naših celebrityja, i svekolike javnosti. Pokrenuli smo Story Pink izdanje, a zajedno s njim i Story Pink Day, svjesni moći, ali i odgovornosti koju imamo kao najčitaniji lifestyle časopis. K tome, najbrojnija Storyjeva publika su upravo žene, njih čak 88,5 posto i to u dobi od 20 do 49 godina, a činjenica da Story ukupno tjedno dopire do 193,100 čitatelja obvezuje nas na akciju. Na akciju nas, nažalost, potiče i podatak da se u Hrvatskoj dnevno registrira šest novih slučajeva raka dojke, čak 20 posto žena je pritom mlađe od 50 godina', izjavila je Zrinka Ferina, glavna urednica Storyja.

Cilj ovog ambicioznog projekta je skupiti sredstva za rad udruge P.I.N.K. life koja s prikupljenom donacijom prvenstveno želi opremiti OB Dubrovnik infuzomatima i opremom za kiruršku salu u kojoj se operiraju onkološki bolesnici, kao i realizirati projekte radionica kojima se osnažuju pacijenti poput radionica zdravog kuhanja i glazbene terapije koja uvelike pomaže u rehabilitaciji, liječenju i boljem psihološkom stanju korisnica udruge.

'Nadogradnja suradnje ove godine je i suradnja s dm-om, gdje će i sama manifestacija obilježavanja imati neki trag, a to je doniranje onkološkom odjelu OB Dubrovnik. Nadam se da će prikupljena sredstva biti dostatna te da će Udruga P.I.N.K. life nastaviti suradnju i iduće godine', poručila je Nives Morić, predsjednica Udruge P.I.N.K. life.
dm-obiljezava-mjesec-borbe-protiv-raka-dojke

Donaciju mogu potpomoći svi građani tako da kupovinom označenih proizvoda u dm-ovim prodavaonicama svojim izborom učine upravo to da dm donira 1 kunu od svakog prodanog artikla kojim se sudjeluje u akciji.

'Društvena odgovornost temelj je poslovanja dm-a od samih početaka, tako da je zapravo bilo sasvim prirodno da se uključimo u ovakvu aktivnost. Zajedno s kolegama iz Storyja, došli smo na ideju kako bismo mogli podržati ovaj projekt i senzibilizirati javnost. Brzo smo osmislili cijelu ideju i sami koncept. Srećom, pronašli smo i izvrsne partnere koji su se s nama uključili u organizaciju same manifestacije. Kroz listopad, u dm-u možete naći posebno označene proizvode, a kupovinom svakog od tih proizvoda, dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life', izjavio je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-a.

Potrebnim aparatima za kojima bi se opremio onkološki odjel opće bolnice Dubrovnik uvelike bi se potpomoglo u kvalitetnijem i lakšem liječenju onkoloških pacijenata.

OB Dubrovnik ove je godine odabrana zbog iznimno teške situacije u zdravstvu koja se reflektira na sve ustanove, pa tako I ovu opću bolnicu. Ovom donacijom, nastavit će se uspješan niz transparentnih donacija koje je Udruga već odradila za  KBC Rebro, KB Zadar te KBC Sestre Milosrdnice.

Ova akcija biti će obilježena i prezentirana i na eventu koji će se održati 12.10. 2019., u subotu, na dvije lokacije, u parku Zrinjevac odakle će ići mimohod tj. povorka potpore oboljelima sve do trga Petra Preradovića gdje se nastavlja zabavni program besplatan za sve građane. U sklopu toga, istaknimo kako će se održati modna revija žena članica udruge, da će se prikupljati donacije i na licu mjesta a sve to potpomaže i Grad Zagreb doniranjem lokacije, prostora za rad udruge te raznim edukativnim radionicama namijenjenima prevenciji i potrebi samopregleda, pa tako u mjesecu listopadu prate i rad udruge P.I.N.K. life u javnozdravstvenoj kampanji „Sačuvajmo zdrave dojke“ koja se odvija već četvrtu godinu za redom i u suradnji s magazinom Story točnije izdavačkom kućom Adria Mediom.

Tekst i foto: press