P&G pokreće veliko partnerstvo s Hrvatskim olimpijskim odborom kojim će podržati mlade i talentirane sportaše

P&G, tvrtka koja stoji iza brendova kao što su Pampers, Ariel i Always, zajedno će s Hrvatskim olimpijskim odborom ponuditi Program potpore mladim i talentiranim hrvatskim sportašima, odnosno potencijalnim sudionicima budućih Olimpijskih igara i drugih sportskih natjecanja. Program potpore sportašima mlađih dobnih uzrasta bit će financirane iz sredstava koja će se prikupiti zahvaljujući hrvatskim kupcima tijekom kampanje "Podržite buduće hrvatske Olimpijce" u razdoblju od 1. travnja do 30. lipnja 2012.



Ova inicijativa potvrđuje predanost razvoju mladih sportaša te poziva sve mame da pomognu svojoj djeci u bavljenju sportom. Prema nacionalnom istraživanju o stavovima djece i mladih prema sportu i njegovoj ulozi u razvoju svakog pojedinca, koje je za P&G provela agencija MASMI u ožujku 2012. godine na uzorku od 510 ispitanika starijih od 15 godina, Hrvati vide sport kao tjelesnu aktivnost koja pomaže socijalnom razvoju djeteta. Sport se cijeni zbog njegove povezanosti s izgradnjom međuljudskih odnosa i zbog toga što pomaže djeci razvijajući kod njih osobine poput samodiscipline.


Vrijednosti koje Hrvati ističu i najviše cijene, poput fairplaya, poštovanja i timskog rada su upravo i vrijednosti koje čine razliku u sportskim uspjesima i time čine potencijal za daljnji razvoj sporta kod mladih. Prema rezultatima istraživanja, svi mladi od 15. do 18. godine se bave sportom, 15% se bavi barem povremeno (jednom u zadnjih godinu dana) a ostali redovito (jednom tjedno). Također, istraživanje je pokazalo kako su roditelji glavni čimbenici u motiviranju svoje djece na bavljenje sportom pa se tako 40% njih redovito bavi sportom sa svojim djetetom.



Zaključci istraživanja o stavovima djece, mladih i roditelja prema sportu


• Društvene vrijednosti su visoko cijenjene


• Sport ima utjecaj na subjektivni doživljaj zdravlja


• Sport (fizičke i psihičke koristi bavljanja sportom) doživljavaju se vrlo pozitivno


• Samo 5% hrvatske populacije se ne bavi nikakvom tjelesnom aktivnošću, jedna petina se bavi povremeno


• Šetnja je najviše zadovoljavajući način provođenja vremena roditelja s djecom


• 40% roditelja se bavi sportom sa svojom djecom, te ih na taj način potiču na sport



Hrvatski olimpijci Martin i Valentin Sinković iznimno su zadovoljni inicijativom:"Kao uspješni sportaši jako smo sretni radi P&G-eve potpore djeci i mladima u učenju vrijednosti Olimpizma i razvoja kroz sport. Upravo sport uči djecu i mlade budućim uspjesima i pomaže u izgradnji jakosti njihovih karaktera putem ritma vježbanja, discipline, timskog rada, organizacije i suočavanja s izazovima. Posebno nas raduje što će sva djeca imati priliku za pristup sportu."





Jedna od vodećih stručnjakinja na polju sportske psihologije Tamara Glad je rekla:"Biti zdrav i aktivan kroz sport je od iznimne važnosti za dječji tjelesni, socijalni i emotivni razvoj. Sudjelovanje u sportskim aktivnostima uči djecu krucijalnim životnim vještinama poput suradnje s vršnjacima, zdravom natjecanju, rukovođenju i timskom radu. Sport može biti čaroban alat u pomaganju najmlađima u njihovom razvoju i uspjehu, kako u svakodnevnom životu tako i u budućnosti."



P&G je nedavno pokrenuo inicijativu “Ponosni sponzor majki“ kojom će podupirati desetogodišnje sponzorstvo Olimpijskih igara. Prva aktivnost kompanije kao jednog od glavnih partnera Olimpijskih igara bila je odvojiti 5 milijuna dolara za sportske prilike mladih diljem svijeta. To je ostvareno na prvim Zimskim Olimpijskim igrama za mlade u Innsbrucku 2012 gdje su elitni sportaši Roger Federer i Paula Radcliffe naglasili kako im je bavljenje sportom u mladosti odigralo važnu ulogu u ostvarivanju njihovog sna o natjecanju na Olimpijskim igrama što odražava P&G-ovu posvećenost unapređenju života sportaša, majki i obitelji diljem svijeta. Predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora Zlatko Mateša je rekao:"Drago nam je što svjetska kompanija poput P&G-a preuzima inicijativu i pomaže u stvaranju vrhunskih sportaša. Ovo partnerstvo mladim sportašima pruža mogućnost za razvoj te sam uvjeren sam kako će nam pomoći u otkrivanju budućih Olimpijaca."



Marek Kapuściński, potpredsjednik tvrtke Procter & Gamble za Središnju Europu je rekao: "Od 1. travnja do 30. lipnja dat ćemo sve od sebe kako bismo pomogli mamama putem skromnih ali značajnih načina kroz naše brendove. Iako P&G u svom poslovanju nije izravno fokusiran na sport, sportsku opremu i odjeću, posebna je pažnja usmjerena na pomoći olakšavanje svakodnevice svim mamama. Od mama diljem svijeta čuli smo istu molbu:"Pomozite našoj djeci!" Razumijemo koliko je sport važan za dječji tjelesni, mentalni i emotivni razvoj te koliko je važno podupirati bavljenje sportom u odgoju budućih Olimpijaca. Želimo da naše partnerstvo s Hrvatskim olimpijskim odborom trajno osigura uvjete za razvoj talentiranih mladih sportaša u sklopu Programa potpore sportašima mlađih dobnih skupina. Koristeći široki izbor naših brendova kroz program "Ponosni sponzor majki", nastavljamo podržavati mame i njihove obitelji te opremati djecu i mlade za najbolju moguću budućnost."





Program potpore sportašima mlađih dobnih skupina HOO-a u primjeni je od 2007. godine. Korisnici programa su najnadareniji mladi športaši Hrvatske u dvadeset i sedam individualnih sportova poput atletike, skijanja, tenisa, plivanja, klizanja i ostalih. Trenutno, više od stotinu mladih sportaša čiji rezultati i talent ukazuju na mogućnost daljnjeg ostvarenja rezultata u određenom sportu sudjeluju u programu. Sredstva iz programa sportaši mogu koristiti najviše četiri godine za redom i to od 12. do 16. godine života. Također, ta sredstva mogu ostvariti samo pod uvjetom da uredno i redovito obavljaju svoje sportske zadaće, ostvaruju planirane rezultate te ako svojim ukupnim ponašanjem i djelovanjem pridonose ostvarivanju i širenju olimpijskih ideala.



Dodatne informacije vezane za P&G-ovu kampanju "Hvala ti, mama", uključujući fotografije i videozapise, posjetite www.PGThankYouMomMediaCenter.com



Za više informacija o P&G-ovoj kampanji "Ponosni sponzor majki" i detalje o humanitarnom programu, posjetite www.pg.hr



Brandove kompanije P&G pogledaje u galeriji slika...