Moje Dijete časopis za mame i tate
Blog jedne mame
Nakon svega doživljenog tema je za mene već pomalo sažvakana, ali ipak vrijedna osvrta. Očito ne odustajem lako od vječitih analiziranja i razmišljanja koja me ...
Blog jednog tate
  - Prevario sam te. Hoćeš li mi moći oprostiti?   Mogla bi to biti rečenica koju izgovara junak nekog petparačkog ljubića koji će završiti hepiendom, ali nije. ...
Naslovna > Trudnoća > Na sunce po vitamin D
Font Decrease fontEnlarge font

Na sunce po vitamin D

image
  • Pošalji prijatelju
  • Print verzija
  • Samo tekst

Ljeto je idealno vrijeme da opskrbite organizam korisnim vitaminom D. Provodite puno vremena u šetnji i pustite da vas maze sunčeve zrake u ranim jutarnjim i kasnim popodnevnim satima

Većina žena zna da konzumiranje veće količine mlijeka i druge hrane bogate kalcijem koristi i mami i djetetu. I njihovim kostima. No, u ovom slučaju vitamin D koji nam čuva čvrste i snažne kosti možda je zakinut. Najnovija su istraživanja pokazala da kada trudnica ima manjka vitamina D, njezino dijete, poslije u životu, može imati problema s gustoćom kostiju. 

Istraživanja su dokazala da djeca čije su se majke posljednja tri mjeseca trudnoće izlagala suncu imaju tendenciju biti viša i imati čvršće kosti. No, manjak vitamina D ipak je uobičajen u trudnica. Zato je važno graditi koščanu masu odmalena kako biste smanjili rizik od osteoporoze u kasnijim godinama. Ženama kojima zadnji mjeseci trudnoće dolaze u zimska vremena, kada nema mnogo sunca, usporava se i proizvodnja vitamina D. Zbog toga bi bilo poželjno uzimati vitaminske dodatke koji bi pridonijeli zdravlju kostiju vaše bebe. No, onim trudnicama koje se nalaze pred kraj trudnoće u ljetnim mjesecima sunce bi trebalo goditi i biti korisno.

Nove studije također su pokazale kako niska razina vitamina D može negativno utjecati na djetetovo dentalno zdravlje.

Nedostatak vitamina D kod majke utječe na opskrbu djetetovih zubi kalcijem, ali i na zdravlje cakline koja štiti zube od kvarenja.

 

Gdje pronaći vitamin D?Vitamin D prisutan je u namirnicama životinjskoga podrijetla. Najbogatiji prirodni izvor su ulja jetre bakalara i drugih masnih riba, poput sardine, lososa i sleđa. Dobar izvor vitamina D jesu i žumanjak jajeta, maslac i jetra, iako količine mogu varirati. Mliječni proizvodi nisu bogati vitaminom D, pa se mlijeko često obogaćuje tim vitaminom.

 

Ocjeni članak
3.00

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslano):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

Unesite kod sa slike:

Tagovi
Nema tagova za ovaj članak
Kalendar ovulacije
Prvi dan prošlog ciklusa:
Ciklus:
dana
Imena beba
Recepti
Brza torta s višnjama
Brza torta s višnjama
Lagana, prozračna i sočna torta koju ćete vrlo brzo pripremiti
Kremasti rižoto sa škampima
Kremasti rižoto sa škampima
Brzo, ukusno i zdravo jelo za cijelu obitelj
Štrudla od grisa
Štrudla od grisa
Malo drukčija štrudla, ali prije svega brzo gotova, a opet sočna
Pogledajte ostale recepte