Maloljetnička zloupotreba alkohola postaje sve veći društveni problem, a kako bi se što više educirali maloljetnici i javnost o opasnostima koje iz njega proizlaze, jučer je u Osnovnoj školi Bukovac učenicima osmih razreda prikazan je edukativni film „Razmisli – treba znati stati“ autora Roberta Knjaza. Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje „Razmisli – treba znati stati“ Zagrebačke pivovare, a nastao je u partnerstvu s Agencijom za odgoj i obrazovanje. Osim u Zagrebu, u sklopu ovogodišnjih aktivnosti kampanje Razmisli, edukativni film prikazat će se ovaj tjedan i u Sisku, Đurđevcu i Bjelovaru u suradnji sa Županijskim koordinatorima Programa prevencije ovisnosti za djecu i mlade. Na prikazivanju filma prisustvovat će i ambasadori projekta Ida Prester, Mirela Priselac Remi i Mario Petreković.Edukativni film „Razmisli – treba znati stati“ zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a okupio je mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti koje donosi prekomjerna konzumacija alkohola u maloljetničkoj dobi. Osim Roberta Knjaza, na zagrebačkoj projekciji filma sudjelovala je i dr. Slobodanka Keleuva, pomoćnica ravnatelja za hitnu medicinu Grada Zagreba te Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare koji su se obratili učenicima kako bi dodatno istaknuli važnost sprečavanja rane i učestale konzumacije alkohola kod maloljetnika. Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama u filmu koji su iznijeli stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da se godišnje 400 mladih liječi u bolnicama zbog pretjeranog konzumiranja alkohola, što predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.Zagrebačka pivovara podržavanjem ovog filma nastavlja s aktivnostima u sklopu kampanje Razmisli jer je svjesna da kao lider na domaćem pivarskom tržištu ima odgovornost i obvezu istaknuti važnosti edukacije maloljetnika i opće javnosti o tom problemu. Tako ovim edukacijskim filmom u sklopu kampanje „Razmisli“ s glavnom komunikacijskom porukom Treba znati stati Zagrebačka pivovara želi zajedno s vrhunskom ekipom stručnjaka i javnih osoba pridonijeti sprečavanju maloljetničke konzumacije alkohola i upozoriti javnost na ovo društveno neprihvatljivo ponašanje.

Tekst i foto: promo