„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopolyju. To nam samo potvrđuje ono što oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta", izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala. Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posjetitelja te postao nezaobilazan dio druženja uz Monopoly.

weekend-media-festival-postao-dio-legendarnog-monopolyja

„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetitelja. Broj klinaca koji posjećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da djeca naših prijatelja i suradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopolyja s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobivaju neko sasvim novo značenje“, istaknuo je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

Najbolji Weekend u godini održat će se od 19. do 22. rujna u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posjetitelja, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tijekom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes , a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.

Za više informacija pratite wekendmediafestival.com

Tekst i foto: press