„Razveselila me informacija da se Weekend našao u Monopolyju. To nam samo potvrđuje ono što oduvijek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta", izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala. Veliko je ovo priznanje za festival koji se održava već 12. godinu za redom, a koji donosi najnovije trendove i izazove koji nas očekuju u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj, ne samo među brojnim stručnjacima iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posjetitelja te postao nezaobilazan dio druženja uz Monopoly.
„Weekend već toliko dugo postoji da imamo i novu generacija posjetitelja. Broj klinaca koji posjećuju festival svake je godine sve veći pa mi je normalno da djeca naših prijatelja i suradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate što se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmjenjujem Dylan Dogove, poslala sliku kartica Monopolyja s Weekendom. A i ja sam kao dijete s tatom i bratom napravio našu verziju Monopolyja koji je postao hit u kvartu u kojem sam odrastao. Ovime svih 11 dosadašnjih Weekend Media Festivala dobivaju neko sasvim novo značenje“, istaknuo je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.
Najbolji Weekend u godini održat će se od 19. do 22. rujna u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posjetitelja, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tijekom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju. Uz to, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na osmi po redu BalCannes , a najbolje digitalne radove predstavit će najvažnija regionalna digitalna nagrada - SoMo Borac.
Za više informacija pratite wekendmediafestival.com
Tekst i foto: press
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan
Princ Louis uči uz metodu iz 1980-ih: Poboljšava emocionalnu inteligenciju kod djece, ali i odraslih