Temeljna misija Gorenja je proizvodnja, izvođenje i prodaja kvalitetnih, čovjeku i okolišu prihvatljivih proizvoda i usluga.

Temeljne vrijednosti

Gorenje već dugi niz godina pojednostavljuje život svojim intuitivnim i kreativnim rješenjima te sa svojim korisnicima dijeli strast i ljubav prema inovacijama, lijepom dizajnu i ugodnom i toplom domu. Uz pametne i funkcionalne kućanske aparate, stres i svakodnevne obaveze svedene su na minimum. Preostaje samo uživati u kulinarskim čarolijama, ispijanju kave i vremenu sa svojim najmilijima.

Gorenje se ističe snažnim obiteljskim vrijednostima, čije su temelje gradile generacije koje su shvaćale važnost funkcije i estetike, ali i topline doma. Zahvaljujući pametnim rješenjima, efikasnosti i odličnim performansama, sve kućanske obaveze postaju lakše i jednostavnije.

Tvrtka Gorenje može se pohvaliti s više od 150 patentiranih inovacija te brojnim uglednim međunarodnim nagradama iz područja dizajna. Priznanja ostvarena zahvaljujući uspješnim linijama kućanskih aparata nastala su u suradnji s najvećim svjetskim dizajnerskim imenima današnjice.

Gorenje 2000. godine otvara vrata jednoj sasvim novoj eri, lansirajući svoju prvu dizajnersku liniju s potpisom zvučnog talijanskog imena, Pininfarina. Među prvima u industriji predstavljaju liniju velikih obiteljskih aparata jedinstvenih oblika, koja sa sobom donosi harmonično stapanje kvalitete, funkcije i dizajna proizvoda. Ovakav pristup donosi veliki uspjeh linije, što je nekoliko godina kasnije rezultiralo predstavljanjem nove redizajnirane linije koja je danas postala sinonim izuzetnog dizajna i kvalitete.

Ovakav uspjeh bio je samo vjetar u leđa za dizajnere Gorenja koji su osmislili još jednu u nizu uspješnih linija aparata – Alux. Linija se može pohvaliti inovativnom generacijom perilica i sušilica, hladnjaka i zamrzivača te kuhala.

tradicija-koja-zivot-cini-jednostavnijim

Ljubav prema dizajnu i velika želja za stvaranjem jedinstvenih i personaliziranih proizvoda, potaknula je Gorenje u nastavku niza partnerstava sa zvučnim imenima. Na listi uspješnih suradnji nalaze se: Ora-Ϊto svjetski poznat francuski dizajner mlađe generacije, kuća Swarovski te dizajnerske ikone današnjice Karim Rashid i Philippe Starck.

Sadašnji i budući kupci Gorenja su “entuzijasti jednostavnosti” koji balansiraju između ljepote života i životnih obveza kada brinu o sebi, svojim domovima i svojim voljenima. Jednostavno žele raditi više onoga što vole i manje onoga što ne vole, a otvoreni su za nove ideje koje im pomažu da to postignu. Njima su potrebni brandovi koji predviđaju njihove potrebe i nadilaze njihova očekivanja, a vrijednosti na kojima se temelji Gorenje upravo su razumijevanje potrošača, inovacije i stvaranje.

tradicija-koja-zivot-cini-jednostavnijim

Glavna krilatica Gorenja Life simplified posljedica je svakodnevnog izazova u otkrivanju što je moguće učiniti kako bi se pojednostavili svakidašnji poslovi i život. Jednostavnost kao iskustvo započinje vođenjem brige, praćenjem potreba kupaca i pažnjom prema čak i najmanjoj pojedinosti.

Gorenje neprestano osluškuje želje svojih korisnika i prepoznalo je potrebu za online destinacijom s korisnim informacijama i receptima za jednostavniji život. Klikom na www.radostkuhanja.hr otvaramo online kuharicu i pomoćnicu s korisnim savjetima za kućanstvo.

Velikim brojem recepata za ukusna jela i savjetima za pojednostavljenje kućanskih poslova korisnicima je omogućeno stvaranje vlastitog kulinarskog svijeta i sudjelovanje u kreiranju sadržaja. Mjesečni nagradni natječaji otvaraju mogućnost osvajanja nagrada: Gorenje kućanskih aparata ili sudjelovanja u tematskim kulinarskim radionicama.

Ulaskom u Gorenje online oazu ostavljate ubrzani svijet iza sebe i činite promjenu koja svakodnevne zadatke čini lakšima, jednostavnijima i ugodnijima. Pritom uz pomoć Gorenja ostavljate prostor za kvalitetniji, ispunjeniji i zdraviji život.

Tekst i foto: promo