Glovo je startup koji je počeo s radom 2015. godine u Barceloni i od tada se proširio na 105 gradova (uključujući Pariz, Madrid, Milano, Istanbul, Kijev, Buenos Aires, Limu, Nairobi itd.) i 20 zemalja na 3 kontinenta – Europu, Afriku, Srednju i Južnu Ameriku. Više od 15 milijuna narudžbi od partnera, kao što su McDonalds, KFC, Wendy’s, Starbucks, Pizza Hut, Taco Bell, Carrefour i drugi, isporučeno je diljem svijeta preko Glovo aplikacije s prosječnim vremenom isporuke ispod 35 minuta.
Aplikacija je tehnološko tržište koje korisnicima omogućava naručivanje i slanje bilo čega, bila to hrana i namirnice, farmaceutski proizvodi ili poslovni dokumeni. Kako bi to omogućio, Glovo se udružuje sa širokim spektrom poslovnih subjekata, uključujući restorane, cvjećarne, pekarnice, supermarkete te mrežom kurira (glovera) za isporuku proizvoda u roku od nekoliko minuta.
Osim toga, aplikacija ima gumb ‘Bilo što’ koji korisnicima omogućava naručivanje (gotovo) bilo čega. Od sada Zagrepčani mogu iz udobnosti doma, kupiti bilo koji proizvod, s trenutnom isporukom i mogućnošću plaćanja putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili gotovinom. Osim automobila, gloveri kao sredstvo isporuke koriste bicikle i skutere kako bi rasteretili gradski promet, bili brži te ponudili ekološki osviještenu opciju dostave.
Trenutno je dostava za svu ponudu u kategorijama Restorani i Kava&Slatko besplatna, a novi korisnici mogu unutar aplikacije u polje ‘Promotivni kod’ moraju unijeti vaučer pod nazivom STORY40 i ostvariti popuste pri svojoj prvoj narudžbi.
Tekst i foto: promo
Baby Lasagna objavio slikovnicu: Priča o predivnom prijateljstvu s jednookim ljubimcem
Tata ljubi petogodišnjeg sina u usta: Optužili ga da će mu prenijeti bakterije i karijes
Majčino mlijeko boje jagode: Mama pokazala što stoji iza ovog fenomena
4 tipa roditelja i stilova odgoja, a jedan je najgori
Kate Middleton tradicionalno fotografirala princa Louisa za šesti rođendan